Slapen

470 13 2
                                    

(Deel 39!! Edit: Ik kan dus zien dat dit deel meer gelezen wordt. Waarschijnlijk door de naam. En ik denk dat mensen smut verwachten in dit deel wat er niet in zit, DUS ER IS ⚠️SMUT ⚠️ IN DEEL 46 (HET LAATSTE DEEL))

Ik denk niet eens meer aan die enge film. Matthy is bij me. Er kan niks gebeuren. Voor ik het weet slaap ik al.

Matthys pov:

Ik heb gelogen over dat ik zelf ook bang ben. Ik ben helemaal niet bang. Het is maar een film. De jongens lieten me wel hard schrikken, maar ik was ook geschrokken als ik die film niet gekeken had.

Hopelijk komt ze er voorlopig nog niet achter, dat ik tegen haar gelogen heb om bij haar te kunnen slapen. Ze vroeg trouwens zelf of ik bij haar kwam liggen. Ze vindt het dus vast niet erg dat ik hier bij haar lig.

Ik heb het erg koud. Ookal liggen we op zolder en is het ziek warm hier in deze kamer.

Ik heb me naar haar toe gedraait. Ik zie jammergenoeg alleen haar rug. Ik had haar schattige gezicht wel willen zien terwijl ze slaapt. Mijn vriendin was ook altijd heel schattig terwijl ze sliep. Kut. Ik denk wéér aan haar. Ik moet daar echt mee stoppen. Fiene is veel leuker dan haar.

Ik schuif wat dichter bij fiene. Misschien krijg ik het dan warmer. Dan sla ik een arm om haar heen. Ik hoop dat ze al slaapt. Misschien is dit raar voor haar. Ik ben 7 jaar ouder dan haar. Ik kan niet wachten op de dag dat ze 18 wordt. Dat duurt alleen wel nog even. Ze is nog maar 15. Jade en Gio die zijn ook samen en Jade was ook minderjarig. Ze kregen wel veel haat. Daar heb ik geen zin in. Maar we zien wel als het zo ver is. Misschien vindt Fiene me niet eens leuk.

Ik denk heel de tijd aan haar, totdat ik slaap.

...

Fienes pov:

Ik word wakker. Ik voel Matthys arm niet meer om me heen. Ik denk dat hij nog slaapt. Ik draai me dus om.

Matthy die ligt inderdaad nog naast me. Ik krijg een lach op me gezicht als ik hem zie. Hij is nog schattiger als hij slaapt.

Ik kijk nog 10 minuten naar Matthy die aan het slapen is. Ik kon nog wel veel langer naar hem kijken. Hij slaapt zo lief. Maar ik heb honger gekregen. Ik stap dus uit bed. Naar beneden.

Als ik op de trap sta besef ik me dat ik mijn pyjama nog aan heb. Ik zie er niet uit. Ik loop daarom weer terug naar boven om wat kleding aan te doen. Ik loop naar mijn kast. Hij is leeg. Dat was ik vergeten. Misschien moet ik de volgende keer wat meer kleding mee nemen en ze in deze kast leggen. Mijn kast thuis is toch veeltste vol.

Ik trek de kleding aan die in me tas zat. Matthy die slaapt nog. Ik was even bang dat Matthy wakker zou worden, maar dat gebeurd gelukkig niet. Dan loop ik naar beneden.

Koen, Raoul, Lieke en Charlotte zijn er al. De rest slaapt waarschijnlijk nog. Ze zitten allemaal aan tafel, te eten.

"Goeiemorgen!" zegt Charlotte als ze me ziet.

"Goeiemorgen!!" zeg ik terug. De rest zegt ook goeiemorgen tegen mij.

Ik ga aan tafel zitten.

"Lekker geslapen?!" vraagt Koen.

"Ja hoor!" zeg ik. Ik heb echt heel goed geslapen. Ik viel eigenlijk gelijk in slaap. Misschien komt het door Matthy.

"Mooi! Waar is Matthy? Want hij is niet meer terug naar zijn kamer gekomen toen wij hem lieten schrikken" zegt Koen. Kut. Ik moet nu wel vertellen dat Matthy bij mij is komen slapen.

"Uh.. nou hij kwam naar mij toe nadat jullie hem lieten schrikken.." zeg ik. Ik voel dat ik rood word.

"Wacht!! Je gaat me niet vertellen dat jullie samen geslapen hebben!" zegt Charlotte. Ik word nu nog roder dan dat ik al was. Ik blijf stil en krijg een klein lachje op me gezicht.

"Kom mee!" zegt Charlotte. Ze pakt me bij mijn arm beet en ze trekt me mee naar Juultje haar kamer.

"Juul!! Wakker worden jij!" zegt Charlotte.

"Wat?" vraagt Juultje in een wat zachtere stem. Ze is denk ik net wakker.

"Dit meisje hier heeft met iemand geslapen!" zegt Charlotte. Ik moet lachen. Het klinkt nu heel anders.

Juultje schrikt en zegt "Heb jij...".

"Nee!!!" roep ik.

"Net zei je wat anders" zegt Charlotte.

"Nee ik leg alles wel uit!" zeg ik.

"Kom zitten!" zegt Juultje die heel de tijd nog in haar bed zat.

Ik en Charlotte gaan allebei zitten en ik begin te praten "Oke nou gister gingen we die film kijken..."

"Oh jaa!! Ik zag jullie echt heel schattig knuffelen ik smolt gewoon!" zegt Juultje.

"Sst!!" zegt Charlotte tegen Juultje. Ik moet weer lachen.

"Nou ja dat knuffelen dat weet ik niet meer hoe het begon eigenlijk, maar ja! Na die knuffel hebben we nog even gepraat over de film. Ik was trouwens echt bang hé niet normaal. Toen gingen we samen naar boven en samen tanden poetsen enzo, want we delen een badkamer, omdat er geen andere badkamers waren. Toen gingen we gewoon naar onze eigen kamers toe. Ik liep toen dus zo naar boven en ik deed mijn deur open. Toen lieten Koen, Robbie en Milo mij ziek hard schrikken. Waarschijnlijk hebben jullie dat nog gehoord" leg ik uit.

"Jaa dat hebben we gehoord! Koen zei nog dat ze jullie gingen laten schrikken" zegt Juultje.

"De buren hebben volgensmij jouw gil nog gehoord" zegt Charlotte.

"Oww, nou! Toen kwam Matthy naar mijn kamer toe gerent en toen stelde hij mij gerust enzo. Hij gaf me nog een kusje op mijn voorhoofd!" zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.

"Toen ging hij weer weg, naar zijn eigen kamer. En toen lieten Robbie enzo Matthy schrikken. En toen rende hij naar mijn kamer toe en gingen we gewoon praten. En toen bleek het dat we beide bang waren dus mocht Matthy bij mij slapen" leg ik uit.

"En toen" zegt Juultje met een grijns op haar gezicht.

"Toen gingen we slapen... en, Oh ja!! We lagen zo, gewoon, ik lag met mijn rug naar hem toe. En toen hoorde ik hem zo dichterbij komen en toen sloeg hij een arm om me heen. Ik viel toen eigenlijk snel in slaap dus ja meer weet ik niet!" zeg ik.

"Verder niks?!" vraagt Charlotte.

"Neehee!" zeg ik. We beginnen allemaal te lachen.

"Hij vindt je sowieso leuk!" zegt Juultje.

"Nee, denk het niet" zeg ik.

"Jawel! Hij sloeg een arm om je heen!" zegt Charlotte. Misschien vindt hij me wel leuk. bedenk ik. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht.

(Sorry dat ik 2 dagen? niet een nieuw deel gemaakt heb. Ik was best druk met alle dingen van vakantie opruimen. Maar ja.

Vergeet niet te stemmen! En laat weten wat je ervan vindt!!

xx fienee)

Het VoetbalveldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu