(Deel 33)
(Oke er staat in dit deel dat Matthy 22 is. Ik weet dat hij 27 is, maar anders is het raarder dan dat het al is. Oke veel plezier lezen!!)
De jongens brengen mij thuis.
De volgende dag moet ik weer naar school. Weer doen we niks op school. Ik, Sofie, Ties en Alex lopen alleen maar een beetje rondjes door de school heel de dag. We doen elke les weer niks. Alle lesstof dit jaar hebben we al gehad. Alle docenten zijn heel chill en we mogen alles van ze. Het is heel gezellig met Sofie, Ties en Alex. We lachen heel veel en we worden vrienden met de congerges.
Na school gaan we naar het voetbalveld. We voetballen, praten en lachen heel veel. Het is heel gezellig.
We besluiten naar de Plus te gaan. Ik moet bij Ties achterop. Sofie heeft dat geregeld. Ze weet dat ik Ties leuk vind. Ik weet niet of Ties mij leuk vind. Ik hoop dat hij mij ook leuk vind.
Bij de Plus halen we m&m's en nog allemaal ander eten. Dan fietsen we weer terug. Ik moet weer bij Ties achterop. Ik hou me met 1 hand aan Hem beet. Met de andere hand hou ik mijn telefoon vast. Ik kijk Tiktok. Dat doe ik op elk moment van de dag eigenlijk. Ik hou van Tiktok.
We komen weer aan bij het voetbalveld. Daar eten we het eten op. De helft van de m&m's liggen wel op de grond. Dat komt omdat we ze gingen proberen te vangen met onze mond. Het was echt grappig. Uiteindelijk liep het wel uit op een voedselgevecht tussen mij en Ties.
We besluiten weer te gaan voetballen. Dit keer gaan we partijen. Ik en Ties in een team en Sofie en Alex in een team.
Ik en Ties scoren al snel. Het staat 1-0 voor mij en Ties. We spelen weer door en op een gegeven moment staat het 7-7.
"Zullen we doen wie er nu scoort heeft gewonnen?" zegt Alex.
"Ja!" zeggen ik en Ties precies tegelijk. We kijken elkaar aan. Dan schieten we in de lach.
We spelen weer verder. Sofie die scoort bijna. Gelukkig hou ik de bal tegen. Ik schiet hem dan naar Ties. Hij neemt hem aan en hij schiet hem weer terug naar mij. Over Sofie heen. De bal is vrij hoog, maar te laag om hem het doel in te koppen. Ik spring daarom de lucht in, op mijn zij. Mijn benen gooi ik de lucht in. Zo schiet ik de bal het doel in. Het is een heel mooi goal.
Ties die schreeuwt "JA!" terwijl hij de bal in het doel ziet vliegen.
Dan rent hij naar mij toe. Hij spreidt zijn armen. Hij wilt me knuffelen. Ik spring in zijn armen. Hij tilt me op, en ik wikkel mijn armen rond zijn nek en mijn benen om hem heen. Ik denk dan aan Matthy. Ik vind Ties heel leuk, maar Matthy ook. Ties is 1 jaar ouder dan mij. Matthy 7. Ik ben ook minderjarig. Ik ben pas 15 en Matthy 22. Hij is al volwassen. Maar ik vind Matthy wel heel leuk. Ik vind hem leuker dan toen ik nog een gewone fangirl was. Waarschijnlijk is het raar. 7 jaar verschil. Dat is veel. Matthy vind mij waarschijnlijk toch niet leuk.
Dan laat Ties mij los. Ik laat hem ook los. Hij heeft hele grote lach op zijn gezicht. Hij ziet er zelfs wel een soort trots uit.
"Ik wist niet dat je dat ook nog kon!" zegt Ties.
"Ik ook niet!" zeg ik. We schieten in de lach. We lopen naar Sofie en Alex. Ze zien er niet zo blij uit als ons.
"Wat gaan we nu doen?" vraagt Ties.
"Niet voetballen" zegt Alex die niet tegen zijn verlies kan. Ik en Ties lachen weer.
Ik merk dan ineens dat de zon ondergaat. We zijn hier dan dus al echt heel lang. De lucht ziet er heel mooi uit.
"Wow kijk de lucht!" zeg ik. Iedereen die kijkt naar de kant waar ik naartoe kijk.
"Kom we gaan de zonsondergang kijken!" zegt Sofie enthousiast.
"Ja" zegt Alex.
Ties en Sofie die gaan zitten. Ik kijk Ties aan. Het gaat automatisch. Ik vind hem leuk. Als ik iemand leuk vind dan kan ik heel de dag naar diegene kijken. Dat doe ik ook bij Matthy.
Ties die kijkt mij aan. Hij heeft een grijns op zijn gezicht. Ik kijk hem verbaast aan, ik heb ook een lach op mijn gezicht.
Ties slaat een paar keer met zijn hand op het gras tussen zijn benen in. Hij wilt dat ik bij hem kom zitten?
"Wat?" vraag ik nogsteeds verbaasd. Ties heeft nognooit iets van een knuffel ofzo gegeven, vandaag was de eerste keer.
"Kom, zitten!" zegt hij. Ties is altijd sarcastisch, ik vind het ook echt leuk als hij sarcastisch is. Dit keer is hij alleen niet sarcastisch. Ik vind hem nogsteeds leuk.
Ik twijfel heel even. Dan ga ik toch zitten. Ties die wikkelt zijn armen gelijk om mij heen. Ik krijg er kriebels van in me buik. Ik denk heel even aan Matthy. We zitten voor de sloot waar Matthy en Milo me in gejohnast hebben. Ik heb het nog niemand verteld eigenlijk. Ik ga het ook niemand vertellen. Het is veeltste beschamend.
Ik zit echt lekker bij Ties. Ik heb mijn handen op de zijne geplaatst. De zon is al bijna onder. En het koelt af. Ik heb geen trui mee. Ik heb alleen een t-shirt aan. Ik begin te trillen van de kou.
"Heb je het koud?" vraagt Ties. Ik kijk achter mijn rug om naar hem.
"Ja beetje" zeg ik. Ties die heeft een trui aan met een korte broek. Hij heeft onder zijn trui ook nog een t-shirt aan. Hij doet zijn trui uit en hij geeft hem aan mij.
"Oh nee dankje dan krijg jij het koud!" zeg ik.
"Nee dat boeit niet!" zegt Ties en hij gooit zijn trui op mij. Ik moet er om lachen. Ik doe hem uiteindelijk wel aan. Hij is nog warm, en hij ruikt ook naar hem. Weer denk ik aan Matthy. Ties die voelt toch een soort niet goed ofzo, maar Matthy ook niet.
(Ik zei dat ik elke dag ging posten. Sorry dat hij een dag later kwam. Ik ben op vakantie en we gaan elke dag naar een strandje eigenlijk. Me telefoon is ook elke keer leeg dus kan ik daar ook niet echt schrijven. Sorry vandaag komen er 2 delen!!)
Oh ja stem ook nog even als je wilt en zeg wat je van dit boek vind. Wees eerlijk!! Xx fienee
JE LEEST
Het Voetbalveld
FanfictionFiene van 15 jaar oud is fan van de bankzitters. Haar vriendinnen (Sofie, Tirza, Emmely en Esmee) zijn ook groot fan. Fiene houdt erg veel van voetbal en is ook elke dag te vinden op het voetbalveld met haar vriendinnen. Net zoals op een normale dag...