Ruhumun bedenimden yavaşça çekildiğini hissediyorum. Zemin ayaklarımın altından kayıyor, buğulu gözlerle izliyordum boş fayansı. İlmek ilmek düğümlü boğazım, nefes almamı zorlaştırıyor. Kalbim kaynıyor, kanım damarlarımdan çekiliyorum gibi üşüyorum.
Hastalık zayıf ruhumu ele geçirdi çok olsada direnen kalbim artık beyaz bayrak sallamaktan öte gidemiyordu.
”Alya' m kurban olayım çık artık. Hergün saatlerce ne yapıyorsun orda ."
Sesiyle birlikte bir kaç damla daha karıştı akan suya. Tek bir harfin agirli altında ediliyordu zihnim.
Alya' m
Alya' m
Alya'm
Göğüsümden mideme doğru ılık ilk bir şeyler aktı.
Nefes alamadım.
Uyuşan bedenim aheste aheste havluya sardı kendini yavaşça çıktım banyodan.
Saçı sakalı birbirine girmiş bı adam karşıladı beni. Tanıyamadım. Bir zamanlar kalbimin sahibi olan bu adam öyle çok kırmıştı ki kalbimi gururum tanıyamadı kocasını.
Gözlerim harama değmişcesine sakındım onları . İri yarı bedeni küçülmüştü sanki
Kolayca es geçtim onu. Yatağın üzerine çıkarttığım kıyafetlere ilişti elim.” Yeter artık konuşacağız. Delirtmeye başladın beni. ” sert sesi onu umursamam için yeterli değildi . Havlumu açmadan iç çamaşırımı geçirdim üstüme.
Çalan kapı ile irkilsemde yavaşça kiyafetlerimi toparlayıp banyoya girdim.
Kızlardan biri son üç gündür olduğu gibi yemek getiriyor yemem için ısrar ediyorlardı. Bugünde kapıyı be halimin baş yapıtı abileri açsındı bakalım .
Havluyu yerine bırakıp yavaşça giyindim üstümü. Aynaya bakıp morelimi boyadan çıktım banyodan. Çıkmam ile tutulan kolum derin bir nefes çekmemi sağladı.
”Kendinide beni de harap ettiğin yeter. Beni dinlemen gerek güzelim. Yalvarırım Alya' m ."
” bırak beni .”
”alya' m”
Ezbere bildiğim yüzünde patladı zayıf elim. Acıyla değil ama şokla yana düştü başı. ” Bir daha bana öyle seslenme. Hele dokunmaya kalkışma bile. ”
Biraz önce kolumu tutan elleri titriyor, kızarıyordu.
” Karımsın lan sen benim. Unuttun mu kocanın ben senin sevdiğin aşık olduğun adamım.”
”Hiç bir şeyim değilsin. Duydun mu ? HİÇ BİR ŞEYİM DEĞİLSİN."
Boğazım Feryadını haykırırken şokla bakıyordu. İrice açılmış gözlerle bir adım uzaklaştı benden.” Sinirlisin. Ne dediğini bilmiyorsun. Bende sinirlendim kendimi kaybettim özür dilerim. Toparlan ,toparlan."
Mırıltıları beni değil kendini ikna etmeye çalışır gibiydi.
Umursamadım. Aşağıda herkesin diline yapışan bir kuma lafı varken umursayamazdım.
Benim saltanatımda buraya kadarmış. Bir yetim olarak doğum önce sonra hiç bir bağının bulunmadığı bir kadına hala diyip hizmetçilik ettim.
Benden yaşça büyük, beni çocuk olarak gören bir adama eş oldum. Kimse yakıştırması bir ağaya bu kızı. Yinede çok sevdim. Aşık oldum. Küçücük kalbim tüm ilklerini bu adamda yaşamış bir yılda büyümüştü. Hizmetçilik ten ağa kadinligina terfi etmiş cici bir aile edinmiştim. Ama buraya kadardı edindiğim tüm sıfatlar zorla alınıyordu şimdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zahi
Romance"Seni seviyorum gerisi önemli değil." Karşısındaki kadın, ilk karısı, ilk seveniydi. Böylesine bir sevda var mıydı başka bir yerde bilmiyordu, zaten bu aralar hiç bir şey bilmiyorduki. Bildiği tek şey bu güzel kadına olan hayranlığıydı, aslatine, du...