!!!!!!

146 4 7
                                    

Evet artık buna ihtiyaç duyduğum için yazıyorum.

Yorumları okuyorum. Ve bu durum bir tık can sıkıntısına sebep oluyor.

Hak verdiğim yorumlardan biri karakterlerimin değiştiği yönde olandı.

Yusuf ;pasif  sakin bir adam.

Alya en karmaşık ,en onemsedigim duyguları da kalbide hassas olan bir karakter . Hem çocuk hem olgun bir kadın.

Ve sevda olması gereken suçu tamamiyle yuklemedigim buklemun renkli fakat  sabit karakterli bir kadın.

Ağır yorumları okudukça sevdayı size ifade edemediği mi fark ettim onu bir tık açıklama fırsatı sunarken kendime asil karakterlerim çizgisinden çıktı. Bunun sebebi yazma tarzım.

Ben hikayelerinin bir kaç belirgin olayını aklımda tutar önce sonu yazar, sona doğru ise gidişat belirlerim.

Son bölümü toparlama niyetiyle yazdım. Öncekileri silmeyecegim. Böyle bırakacak ve asıl karakterlerimle onların çizgisinden gideceğim .

Başka bir konu  : sizinle aynı düşünmediğimizi bakış açısı farkını biliyorum. Fakat bu benim kitabım. Bakış açım. Bir daha ne karakterleri ne de durumu açıklama çabasına gireceğim.

Restlestigim ( bir daha okumama konusunda ) iki kişinin okumam sözünden sonra hala decam ettiğini görüyorum.  Sıkıntı değil fakat hatırlatıyorum şahsıma yorum hakaret istemiyorum !

İstemeyen siktiri basabilir . Zira sikimde değil.

Keyfim ve kahyası nasıl isterse öyle yazacağım. Şu ana dek nasıl geldiğini ve verdiğim aradan sonra eklenen son bölümlerin , yorum etkisiyle yiprandığının farkındayım. Bundan sonra rotayı nasıl bulurum bilmem ama yaydan çıkan okun dönüşü olmaz.

Sarsaklama olur , bunu hepiniz biliyorsunuz . Buna rağmen  Okumak isteyene eyvallah elimden geldiğince  yazacağım. Fakat boka sardı artık diyenler kitap silmek zor değil hatırlatırım.

Size karakterleri açıklama gereğine girdiğimde bahsettiğim belirgin olaylar hızlandı ve bu bir tık beni zorlayacak kitabı önceden de okuyan arkadslar eklem ayrıntıyı fark etmiştir . O yüzden sondu.

Şimdi kalanlara tekrardan hoş geldiniz diyor gitmek isteyenler artık gitsin diyorum.

Ve ricam lütfen kötü yorum eleştirenler olduğu kadar karakterlerde sevdiğiniz yanları da yazmayı unutmayın. Oy atan yüce gönüllü fakat sessiz okuyuncularima sesleniyorum.

Zira oy sayısı ya da yorum okuma sayısı umrumda değil  tek kişi okuyup yorum yazsa dahi devam edeceğim . Çünkü keyif için yazıyorum fakat sadece ağır eleştiriler keyfimi kaçırıyor

zahiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin