*****
Sambungan...
"Taeyong-ah!"
Taeyong mengelap peluhnya dengan sehelai tuala. Kemudian dia berpaling ke belakang setelah mendengar jeritan namanya oleh seseorang.
"Yo!"
Doyoung tersenyum lebar sambil melambai-lambai tangannya pada Taeyong. Di belakangnya pula ada Yuta, Jaehyun dan Jungwoo.
"Sejak dua menjak kau join bola tampar ni, susah betul nak jumpa kau ya."
Taeyong tertawa. Doyoung menepuk-nepuk bahu Taeyong bersama sengihan yang masih belum hilang.
"Atas nasihat kau jugak aku join."
Doyoung mengangguk berkali-kali.
"Yelah."
"Korang dari kolej ke?"
"Taklah, kitorang dari fakulti."
Taeyong mengangguk lalu memandang ke arah mereka bertiga di belakang Doyoung.
"Yuta dan Jungwoopun ikut kau ke fakulti ke?"
Soal Taeyong lalu memandang kembali ke wajah Doyoung. Doyoung langsung mengangguk.
"Kitorang sebenarnya pergi ke karnival kebudayaan depan dewan canselori tu, lepas tu tiba-tiba ada perjumpaan persatuan pulak dekat fakulti, jadi alang-alang tu diorang ikutlah sekali."
"Ohhhh... Ni korang nak balik kolej dah ke?"
"Nae... Tapi kitorang saja singgah sini tengok kau main bola tampar."
Taeyong tersenyum.
"Dah habis dahpun latihan... Akupun nak balik jugak."
"Kalau macam tu jomlah balik sekali. Lepas tu kita terus ke cafe beli makanan. Nanti boleh makan dekat bilik kau dan Jungwoo."
"Okay. Aku pergi tukar baju kejap."
"Okay."
Taeyong langsung berpaling dan berlalu pergi. Sementara Doyoung, Yuta, Jaehyun dan Jungwoo mula melangkah ke arah kerusi yang tersedia di luar gelanggang. Mereka melabuhkan duduk di situ sambil menunggu Taeyong.
"Sejak aku tengok Taeyong join bola tampar ni, makin ceria muka dia."
Ujar Doyoung sambil memandang ke arah gelanggang yang sudah kosong. Pasukan bola tampar yang mengadakan latihan tadi sudah berlalu ke bilik store untuk tukar pakaian.
"Betul. Aku rasa lega bila tengok dia macam tu."
Balas Yuta juga turut melihat ke arah gelanggang.
"Taeyong dah luahkan perasaan dia pada Fiya ke belum?"
YOU ARE READING
NOTHING IMPOSSIBLE | TAEYONG | 16+ [COMPLETE]
Dragoste"Kalau masih tak suka dekat aku, kenapa kau tidur jugak dengan aku malam tu?" Air mata Taeyong kembali bergenang di pipinya. "Malam tu... Aku tak rasa langsung kau bencikan aku. Bila kita bersama, aku tahu perasaan kau dah lahir untuk aku, walaupun...