*****
Sambungan...
Taeyong membuka matanya perlahan-lahan. Dia mula memandang sekeliling bersama pandangannya yang masih kabur. Kepalanya yang berasa pening tiba-tiba langsung disentuh.
"Hah! Bangun dah kau!"
Ujar Doyoung sambil berpeluk tubuh. Sahabat-sahabatnya yang berkumpul di sekeliling katil pula hanya memerhati ke wajahnya.
"Aku kat mana ni?"
Taeyong membangunkan tubuhnya perlahan-lahan. Kepalanya masih dipegang seperti tadi.
"Haih, takkan dah lupa kot dekat mana?"
Soal Doyoung dengan penuh perlian. Taeyong pula mendiam seketika sambil berfikir.
"Seingat aku, aku dekat pantai malam tadi..."
Doyoung langsung memukul bahu Taeyong sekuat hati.
"Aduh!"
Taeyong mengusap-usap bahunya sambil memandang ke wajah Doyoung.
"Engkau dah kenapa pukul aku?"
"Engkau ni siot betullah. Kau tahu tak kau tertidur dekat tepi pantai sampai pukul 4 pagi? Nasib baik ada guard jumpa kau. Kalau tak, naya..."
Taeyong mengerutkan dahinya.
"Macam mana guard boleh tahu aku guess hotel ni?"
Doyoung mengeluh berat.
"Kau bawak kunci bilik sekali masa keluar malam tadi. Kau ni... Teruk betullah... Takkan tu pun tak ingat..."
"Hah? Seriuslah?"
Mereka yang lain mengangguk bagi pihak Doyoung. Doyoung pula memberikan pandangan yang cukup serius ke wajah Taeyong.
"Kau ni... Bahaya tahu tak keluar sorang-sorang... Memanglah kau lelaki... Tapi kau tu pelancong... Orang luar lagi... Kalau apa-apa jadikan susah..."
"Mianhe..."
"Dah la mabuk pulak tu... Haih..."
Taeyong menundukkan wajahnya.
"Kau dah kenapa keluar jalan sorang-sorang dekat pantai malam tadi? Dah la tak beritahu kitorang pulak tu."
Soal Yuta pula sambil memandang tepat ke wajah Taeyong.
"Takde apa... Aku tak boleh tidur... Itu sebab aku keluar ke pantai..."
"Kalau ya pun, beritahulah kitorang dulu... Janganlah pergi sorang-sorang..."
"Aku rasa kesian nak kejut korang... Sebab korang tengah nyenyak tidur... Lagipun masa tu dah pukul 1 lebih... Tak tergamak pulak nak ganggu korang tidur..."
YOU ARE READING
NOTHING IMPOSSIBLE | TAEYONG | 16+ [COMPLETE]
Romansa"Kalau masih tak suka dekat aku, kenapa kau tidur jugak dengan aku malam tu?" Air mata Taeyong kembali bergenang di pipinya. "Malam tu... Aku tak rasa langsung kau bencikan aku. Bila kita bersama, aku tahu perasaan kau dah lahir untuk aku, walaupun...