*****
Sambungan...
"Arghhhhh finally! Siap pun!"
Jerit Hadif sambil tersenyum girang. Jimin pula hanya mendiam. Sementara Taeyong dan Jaehyun tersenyum nipis.
"Sekarang bahagian kita dah siap. Tunggu bahagian orang lain je lagi. Nanti diorang dah hantar, aku gabungkan semua, dah boleh mula buat report."
"Hadif, terima kasih sebab dah banyak bantu saya. Maaf jugak atas segala kekurangan."
Ujar Taeyong sambil menundukkan kepalanya.
"Eh, takpe. Kitakan satu group. Memang wajiblah membantu antara satu sama lain. Tak perlulah ucap terima kasih."
Balas Hadif sambil tersenyum lebar.
"Tapi sayapun nak ucap terima kasih jugak pada korang semua sebab sudi bagi kerjasama dengan baik untuk tugas kita ni. Tanpa korang, mungkin takkan selesai dengan mudah. Apapun kita dah capai target untuk siapkan tugas ni sebelum masuk seminggu. Ahhh... Happy-nya..."
Hadif tersenyum-senyum sendirian sambil memejamkan matanya.
"Aku balik ke bilik dulu."
Ujar Jimin yang sudah berdiri di sisi katil Jungwoo. Mereka yang lain pula serentak memandang ke wajahnya.
"Eh, kau nak balik dah? Ala, baru nak ajak makan sama-sama."
"Takpelah. Kau pergi jelah dengan Taeyong dan Jaehyun. Aku nak balik, nak tidur."
"Ohhh... Okay. Anyway thanks sebab dah tolong."
Jimin hanya mengangguk lalu berjalan ke arah pintu. Langkahnya diperhatikan oleh mereka bertiga sehinggalah tubuhnya menghilang di sebalik pintu.
"Ermmm... Kenapa dengan Jimin tu ea... Dia macam takde mood je hari ni."
Ujar Hadif bersama anak matanya yang masih memandang ke pintu.
"Mungkin dia penat kot. Yelah banyak assignment nak buat."
Balas Taeyong sambil memandang ke arah Hadif.
"Hmmm... Macam tak je... Biasanya dia bukan macam tu..."
Taeyong turut sama memandang ke pintu. Ingatannya ketika berbual bersama Jimin tadi mula terbayang di fikirannya.
Jimin melangkah masuk ke dalam bilik setelah dipelawa oleh Taeyong. Anak matanya memerhati disetiap sudut bilik sehinggalah kakinya berhenti di tengah-tengah antara kedua buah katil. Penuh buku-buku dan nota milik Jungwoo di atas meja dan katilnya. Tidak kurang juga beberapa buah buku dan nota yang agak tebal bertaburan di atas lantai.
"Maaflah bilik aku bersepah sikit. Sebab Jungwoo tengah siapkan projek dia. Kau duduk jelah dekat katil Jungwoo tu. Jungwoo takde. Dia pergi program bawah fakulti dia."
YOU ARE READING
NOTHING IMPOSSIBLE | TAEYONG | 16+ [COMPLETE]
Romance"Kalau masih tak suka dekat aku, kenapa kau tidur jugak dengan aku malam tu?" Air mata Taeyong kembali bergenang di pipinya. "Malam tu... Aku tak rasa langsung kau bencikan aku. Bila kita bersama, aku tahu perasaan kau dah lahir untuk aku, walaupun...