Adar abinin yanağı morarmasın diye buz dolabından, Birtane buz küpü aldım, üstüne kumaş koymam lazımdı, çıplak tenine temas ederse buz yaka bilirdi.
Odamdan bulduğum bir tülbenti, alıp buzun etrafına ikikere sardım, mutfaktan çıkıp oturma odasında, beni bekleyen beş erkeğin yanına gittim.
Alp çok çabuk alışmıştı onlara, yağız abi, Alp'i omuzlarına oturtmuş birşeyler anlatıyordu.
Mert ve yalın abi, tahminlerim kadarıyla pubg oynuyordu, "abi niye kaldırmıyosun beni, öldüm senin yüzünden"
"benim yüzümdenmi öldün, adamların üstüne öyle koşarsan olacağı o"
Adar abi ise, telefonla ilgileniyordu, içeri girmem, ile telefonu bıraktı, yanına, yağız la, Adar abinin arasına oturdum. Elimdeki buzu kaldırıp, Adar abinin, yanağına tutum.
Adar abi şaşkınlıkla gözlerime baktı, galiba benden bunu beklemiyordu.
Bende beklemiyordum Eylül, soğuk nevale bişey sin, nerden bilsin adam.
"ben sana bir tişört getirim eniyisi" buzu Adar abinin eline, verip ayağa kalktım.
"gerek yok Eylül, zahmet etme daha, yormiyim seni" Adar abiye gülümsedim.
"yok, ne zahmeti, hemen getirim ben bi tişört" abi diyemiyorum help, içimden değilde dışımdan desem keşke.
Hızla üst kata çıktım, dolabın kapağını açıp, dolabın sağ tarafında duran, dokunmaya bile kıyamadığım hiç kimseye vermeye, atmaya kıyamadığım, sametin kıyafetlerine baktım.
Samet gittiğinden beri, hiç birşeyine dokunmamıştım, dokunamamıştım, en üste dürülü bir şekilde duran, siyah yuvarlak yaka, düz bir tişörtü aldım, elime.
Zor tutum kendimi, tişortu koklamamak için, şuan o tişortu koklarsam, bırakamazdım, kendimi toparlıyamazdım, yıkılırdım, bırakamazdımki.
Gözlerimi sıkıca yumdum, şimdi zamanı değildi, gözümden akan yaşları hızla temizledim, yıllar sonra ilk defa, sametin kıyafetlerine dokunuyordum, onun kokusunu çok özlemiştim, ama şimdi zamanı değildi.
Çok dıram kasma Eylül.
İç sesimi nasıl boğazlaya bilirim bilen varmı.
Kendimitoparlayıp, aşağıya indim, gördüğüm görüntü ile, burukça gülümsedim, hepsi alp'in etrafında toplanmış, alp'in oyuncaklarıyla oynuyorlardı, Alp' te, karşısındaki, 4 koca adamı, maymuna döndürdüğü için gayet mutluydu.
Hadi kızım yapabilirsin bunu.
"Adar abi, tişörtü getirdim ben, yan odada giye bilirsin" Adar abi yavaş haraketlerle arkasını döndü.
Korku filmimi çekiyoruz abicim, korkutmasana beni.
Kocaman açtığı gözleri ve ağzıyla, bana bakıyordu. Şirin olmaya çalışarak güldüm.
Adar abi, hala şok içindeyken, yalın abi ayağa kalkıp yanıma geldi, kolunu omzuma atıp. "şu detayı es geçmiyelim, ilk bana abi dedi" Adar abi bana gerçekten der gibi baktı.
"en eğlenceli, en sevdiği, en yakışıklı abisi benim yani" diyerek gururla göğsünü gerdi, yalın abi.
Tamam yakışıklı olabilirdi ama, şimdi, diğerlerininde hakını yimeyelim.
"he yalın abi aynen aynen" mert, yürek yemiş gibi herkese burun kıvırmasana yavrum, valla 3 de Bi lokmada yer seni.
Adar abi şoku, üstünden atlatmış olmalıki ayağa kalkıp, yanımıza geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden / Abilerim
Teen FictionGenç yaşta evlenip, çocuk yaşta anne olan bir kadının, herşeyden çok sevdiği kocasını kaybetmesiyle, çocuğunu tek başına büyütmeye başlar, eşinin ailesi oğullarının, ölümünden sonra genç kızı suçlar, Eylül tam pes etmişken bir güneş doğar, abileri e...