16

2.2K 99 0
                                    

merhabalarrr

bölüm biraz gecikti kusura bakmayın biraz zor bi hafta geçirdim diyelim.

öncelikle hepinize teşekküre ederim.

destekleyici bir kaç  yorum aldım , ve ciden teşekür ederim. 

eğer bölümde bir hata görürseniz söylerseniz düzeltirim.

 bu  bölüm benden size gelsin , destekleyici yorumlarınız için teşekkür ederim tekrardan

ve yeni bölüm hakında bir fikir öneriniz varsa alabilirim 

bölümü yıldızlamayı unutmayın .

7sene öncesi

Yatakta perişan bir şekilde uyuyan gökçeye, son bir kez bakıp, acilden dışarı çıktım.

Bir kaç gündür yaşadığı şeyler gökçeye çok ağır gelmişti, sadece Gökçeye değil bizede çok ağır gelmişti.

Bir şerefsiz yüzünden hastane köşelerinde sürünüyorduk,  hastanenin bahçesinde oturmuş, kendine gelmeye çalışan Samatin yanına oturdum.

sinirden kudurduğu her halinden beliydi, kendini zor tutuğunu çok iyi biliyoyrdum, çünkü şuan bir okadarda bende sinirliydim.

her birimiz param parçaydık, gökçe içeride acı çekerken bizde dışarıda onun için, bir o kadar acı çekiyorduk.

" yamaç ne zaman giti" sesim her ne kadar kısık çıksada umursamadım.

" on , on beş dakika oluyo " başımla onu onaylayıp , kaldırımı izlemeye başladım. 

Samet ile aram bu sıralar soğuktu, benden uzak kalmaya çalışıyordu, her ne kadar hisetirmemeye çalışsada, bunun farkındaydım.

berbat bir durumdaydık, ne yapıcaktık ,burdan sonrasında nasıl devam edicektik , hiç birşey bilmiyordum ,nasıl geri toparlanıcaktı.

içeride yıkılmış bir şekilde yatan kızı nasıl toparlicaktık , o eski haline , neşeli ,mutlu haline nasıl geri getiricektik, yapa bilecekmiydiki.

olduğumuz durumu düşündükçe içim daha fazla yanıyordu , bu yolun geri dönüşü varmıydı ki.

yanımdan gelen burun çekme sesiyle duraksadım .korkarak  başımı yavşça çevirip Samete baktığımda , bir elini alnına yaslamış , şekilde ağladığını gördüm.

bir taş kadar sert gözüken o çocuk ağlıyordu karşımda , göz yaşlarım daha fazla dayanamayarak akmaya başladı ,  kolarımı hızla ona sararak , ağzımdan bir  hıçkırık firar eti.

biz bu haldeyken , gökçe şuan içeride nasıl parçalanıyordur düşüncesi gitmiyordu aklımdan.

1 gün  öncesi 

" gökçe yapma güzelim, hadi gel " başıyla yamaçı reddederek bir adım daha yaklaştı.

" yapamam , yaşayamam ben bununla yamaç " bir elini karnına götürdü , göz yaşlarını umursamadan gülümsedi " ben dayanamam buna "  

söylediklerine daha fazla dayanamayarak ona doğru bir adım atım " gökçe sakın, sakın yapma bunu bize , aileni düşün, arkandan ne kadar üzüliceklerini düşün ,annenin ağıtlarını , babanın göz yaşlarını düşün" 

" düşünüyorum , eylül , ben babamın bana iğrenirmiş gibi bakışını , annemin bana olan laflarını düşünerek yapıyorum bunu , olanları öğrendikten sonra beni bağırlarına basıcaklarınımı düşünüyosun , beni isticeklerinimi sanıyosun , eğer ben bunu yapmazsam ,emin ol onlar bana hayatı zehir eder zaten , ben kaldıramam o bakışlarını o sözlerini "  korkuyla samate baktım, durdurmalıydı onu , kendisini atıcaktı aşağıya , kurtarmalıydı onu.

Yeniden / AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin