Merhabaa
Yeni bir bölümle geldim.Bu bölümde abiler yok, Samet, Yamaç, Eylül ve Alp var.
Oy vermeyi unutmayın.
Birde bölüm aralarına yorum yaparsanız çok sevinirim.
Okunma sayıları düştü Bu arada be.
Umarım beğenirsiniz.
Herhangi bir mantık hatası veya yazım hatası görürseniz söyleyin düzeltiyim.İyi okumalar
😋
"Eylül hazırsan çıkalım" Yamaç'ın
bağırması ile, alp' in şapkasını alarak odadan çıktım.
"hazırım" botlarımı ayağıma geçirip. Kapıyı kitledim.Alp'in hızla koşarak arkama saklanması ile, yamaç'da koşarak hemen karşımda durdu.
" Eylül alp' i bana teslim et çabuk, yoksa ikinizide yerim" alp'in arkamdan kıkırdaması ile, bende güldüm.
Tamam yamaç şuan aşırı derecede komik gözüküyordu, bunada gülmüş olabilirdim.
Özenle taradığı saçları dağılmıştı ve yanağında küçük bir el izi vardı, ve yüzündeki o ifada, her hatırladığımda gülmeme neden olucaktı büyük ihtimale.
Anladığım kadarıyla bugün alp modundaydı.
Kolarımı iki yana açarak, alp'in önüne siper oldum "Allahaala yede görelim" meydan okumama karşı yamaç üstüme doğru yürümeye başladığında, alp'i kucağıma alarak, yamaç'dan kaçmaya başladım.
"gelin bakalım buraya" alp kucağımda kahkalarla gülerken, bende kaçmaya devam etim.
Hızlı değildim fakat, yamaç bizim önde olmamız için ekstra çaba sarf ederek yavaş koşuyordu.
En sonunda yorulup durduğumda, yamaçda gülerek durdu. Alp'i kucağımdan indirip bir kaç kez soluklandım. Ben bunu yaparken alp'de, Yamaç'ın sırtına zıplayarak çıkmaya çalışıyordu. En sonunda bu denemeler hüsranla sonuçlandığında, alp, bir tekme savurarak, yamaç' ın kıçına bir tekme yapıştırdı.
Ben alp'in bu yaptığına gülerken, yamaç'da, acıyan kıçını tutuyordu "naptın oğlum lan, çok acıdı aa" Yamaç'ın yakınmasına karşı alp gülerken, ben hala alp'in yaptığının şaşkınlığındaydım.
Hiç beklemiyordum bu haraketi.
Yamaç, alp'i kucağına alıp, havaya fırlatıp tekrar yakaladığında onların bu haline güldüm. Yamaç bunu bir kaç kez daha tekrarladığında, en sonunda alp'in yanağından öperek onu yere indirdi.
Elimdeki şapkayı yamaça gösterdiğimde, benden alıp, alp'e giydirmeye başladı.
Bu son günlerde dışarıya hiç çıkmamıştım ve açıkçası hiç halimde yoktu. Son yaşanan olaylardan sonra hiçbirşey yapmak istemiyordum.
Açıkçası kafeye'de hiç uğramamıştım benim yerime Yamaç gitmiş ve gözkulak olmuştu, çünkü cidden evden dışarıya adım atmak dahi istemiyordum.
Ve haliyle Alp'i alma görevide yamaç'a kalmıştı.
Ama bu gün üzerimde tuhaf bir enerji vardı, istemsizce herşeye gülesim geliyordu. Bu gün Yamaç'ı şaşırtarak dışarıya çıkmak istediğimi söylemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden / Abilerim
Teen FictionGenç yaşta evlenip, çocuk yaşta anne olan bir kadının, herşeyden çok sevdiği kocasını kaybetmesiyle, çocuğunu tek başına büyütmeye başlar, eşinin ailesi oğullarının, ölümünden sonra genç kızı suçlar, Eylül tam pes etmişken bir güneş doğar, abileri e...