15

2.6K 100 5
                                    

MERHABAAA 

uzun bir süre oldu sanırım.

neyse iyi okumalar dilerim .

eğer bir yazım yanlışı veya bir mantık hatası görürseniz , belirtirmisiniz bende düzeltirim .

 istediğiniz bir gelişme varmı????


....................................................


ikizlerin ve Enes abinin annesiyle samimi bir şekilde sarılıp vedalaştım,  bu gün buradaki son günümüzdü , buraya geleli 3 gün oluyordu ve yarın Alp' in okulu olduğu için bu akşama uçak biletlerini almıştık

şimdiden evdeki bir kaç büyükle vedalaşmıştım, malum sürü gibiler . annem ile gitmeden önce iyi bir vedalaşmak istiyordum , yarın ne olucağı beli olmazdı , belki birdaha göremezdim , içimde kalsın istemiyordum , onunla sıkıca sarılıp ,içimden gelen herşeyi söylemek istiyordum sadece.

zehra teyzeden ayrılıp , Adnan enişteye gülümsiyerek selam verdim , o da bana aynı şekilde selamladı.

Enes abi , ikizlerin ve bora abinin ailelerine son bir kez başımı eğerek selam verdim. birdaha görüşüceğimizi düşünmüyordum , bu gergin ortama bir süre daha girmemeyi tercih ederdim.

abiler ve mertde vedalaştıktan sonra , ilk ve son olarak Diyarbakır çarşısını gezmek için hep beraber dışarı çıktık.

Alp yalın abimin kucağındaki yerini alırken bende , adar abinin koları altına girdim. 

bir kaç mağza, ve bir kaç hediyelik eşyacı gezip, hemen yorulmuştuk daha doğrusu ben yorulup abim gile dinlenmek istediğimi söylemiştim .siz benim bu havada nemleşip uçmadığıma şükredin.

şimdi bir kafede kılimanın altında buz gibi karpuz yirken , mert ve ikizlerin gereksiz muhabetini dinliyorduk.

" olum bana baktı " eren başını olumsuz anlamda saladı.

" ben varken sizemi bakıcak olum" mertin söyledikleri üzere , eren yerinde dikleşti.

"asıl ben varken sizemi bakıcak olum , şu mavi gözlere ,şu çillere , şu boya posa bakın , tabiki bana bakıcak" erenin ensesine yediği tokatla , melül melül, etrafa bakınmaya başladı.

bu çocukta çok fazla ego var.

ama Allah var yakışıklı çocuk üçüde.

" asıl ben gibi afet varken sizemi bakcak o kız "ersin kendini gösterip , arkasına yaslandı.

bahratcı dükanında gördükleri , rus kız için üçüde şuan laf kavgası yapıyordu , tuhaf olan taraf şuyduki , kız üçüne değilde daha çok bora abiyi kesmişti.

ama gel gör ki , bu abazalar kızın onlara baktığını idia ederek kavga ediyordular.

" eylül abla sen söyle , hangimiz daha iyiyiz " ersinin bana atığı sözle , düşüncelerimden ayrıldım.

" ben ne alaka " dedim bir anda şaşkınlıkla.

" ee abla sende bi kızsın , kızlar hangimize bakar "ersin kendinden emin bir şekilde bana baktı.

nimet seçilmez günah.

" zevk meselesi " iç sesimin dediklerini es geçelim.

" ya eylül abla , söyle işte" 

üçüde Allahın birer lutfu , bana seçim yaptırmayın lütfen.

ağzıma atığım kocaman dilim karpuzla gözlerimi üçünün üzerinde gezdirdim.

Yeniden / AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin