14

2.7K 129 12
                                    

bahçede karşımdaki aileyi izlerken düşünmeden edemedim ,çok isteselerdi beni bula bilirlerdi ,eli kolu uzun bi aileydi az çabalamaları yeterdi, varlığımdan haberleri vardı ,neden beni aramamışlardı ,uğraşmakmı istememişlerdi.

içimde kabuk tutmayan bi yaraydı ,beni dünyaya getiren insanlar kabulenmemiş ,bırakıp gitmişlerdi, beni sevmesi gereken asıl kişiler sevmemişti , içimdeki küçük kız çocuğu sevgiye hep aç olucaktı ,bunun ağırlığını ise ben bir ömür boyu yaşıyacaktım , mutlu olduğum her  anı bir bıçak gibi kesicek ve hep orada kalıcaktı.

" pişt... ohoo bu kız uçmuş" gözümün önünde sallanan elin sahibine baktığımda 32 diş gülümsiyen anılı gördüm.

"dalmışım ne oldu" düşüncülerimden ayrılarak ,kendimi toparladım.

"alp ve küçük amca bozuntusu oyuncak kavgasına tutuştu , bi elmi atsan olaya " Anıl'ın söyledikleriyle içimden bi 'of' çektim , bu sıcakta şurdan şuraya adım atmaya ne halim vardı nede niyetim , ama alp için kalkmak zorundaydım ,konaktakilerin kulaklarının sağlam kalması için.

alp ve çığlıkları , duymak istemezsiniz .

" şu çocuğa şöyle demesene , isim koymuşlar sonuçta "ayağa kalkıp Anıl'ın yönlendirmesi ile ,konağın arkasına adımladım.

" ismiyle seslenince bakmıyo beyefendi , napim ,küçük amca demek daha cazip" Anılın dediklerine hafifçe güldüm.

arka bahçeye girince gördüğüm görüntüyle ,yüzümdeki gülümseme soldu.

bir kadının alp'in elindeki oyuncağı çekip alp' i sert bi şekilde yere itiridi.

yere düşen alp ,canının acımasıyla ağlamaya başladı.

sinir kat sayılarım artarken ,hızlı bir şekilde alp' in yanına yürüdüm , ağlayan oğlumu yerden kaldırarak kucağıma bastım.

" naptığını sanıyosun sen " sesim hernekadar sert çıksada istemsiz bi şekilde titremişti. 

kız daha önceside konakta gördüğüm fakat ,tanışmadığım bir yüzdü.

" Mehmet' in oyuncağını vermedi ,bende aldım " böyle labali konuşması sinirlerimi iyice bozarken , arkamdan anılın sinirli sesini duydum.

" elif bi çocuğa böyle davranamazsın " alp başını göğsüme gömüp sakinleşmeye çalışarak nefes almaya başladı.

" bir şey yapmadım ,hemen ağladı "sinirden bedenimin  kasıldığını hissetim .

böyle olaylarda sinirden konuşamazdım  ,kelimeler ağzımdan kekeleyerek çıkardı ve benim sinirim buna daha çok bozulurdu . sakinleşmeye çalıştım .

"bir şey yapmadın mı  , farkında değilsin sanırım ama o daha küçük bi çocuk , senin bir şey yapmadım dediğin şey onun canını fazlasıyla yaktı" sinirden elerim titrerken, alp' i sıkıca tutarak ayağa kalktım.

"inan canının yanması pekte umrumda değil"  , az kalmıştı sabrımın tükenmesine çok az kalmıştı , alp' i yere bırakıp kızın üstüne atlamama  çok az kalmıştı.

" elif uzatma istersen" anılın sözlerini hiç takmıyan elif gözlerini devirerek , elindeki oyuncağı , küçük amcaya verdi.

"eylül ne oldu güzelim " arkadan gelen yalın abimin sesiyle ,biraz daha sakinleşmeye çalıştım.

sinirden ağlamamak için kendimi sıktım " yok bir şey abi, çocuk kavgası sadece " olayı daha fazla büyütmek istemiyordum, burada misafirdim ve bir kaç güne gidecektim, sakin kalmalıydım.

Yeniden / AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin