Prolog

459 15 0
                                    

Jednalo se o tradici, říkala si, když s kamennou tváří hleděla na zuboženou postavu kluka z Mrzimoru, který měl být jejím druhem. V duši ji bodalo, přestože ho vlastně vůbec neznala. Párkrát ho viděla na hodinách bylinkářství, ale jako správný Zmijozel se držela od všech ostatních dál, takže by malém nevěděla, jak se jmenuje. Vlastně to věděla jen kvůli jejich spříznění. Teď už chápala o něco více svou starší sestru, která se rozhodla raději odejít z rodiny, než se vzdát své druhé polovičky. Ona takovou odvahu neměla. Vždy se raději vyhýbala konfliktům. A její budoucí muž, Lucius, byl přeci jen celkem pozorný. Již od minulého roku, kdy si on prošel svým Zjištěním a rodiče jim oznámili, že je zasnoubili, jí nosil pravidelně květiny i čokolády a jiné maličkosti. Ale i přes to věděla, že skutečně milovat ho nikdy nebude. A to vlastně ani neměla. Celá ta hloupá tradice byla o tom, jak jim ještě víc zatvrdit srdce.
_________

Radostně hleděla na svého manžela a novorozenou dcerku. Když je viděla, nelitovala toho, že před několika lety opustila svou rodinu. Žila díky tomu šťastný život s Tedem a malou Nymfadorou. Její pouto s Tedem bylo nevýslovně silné, snad i pro to, že to z její strany bylo magii dlouho odepíráno, nebo šlo prostě o náhodu, i když na ty kouzelníci nevěří. Projevilo se to však na jejich dcerce. Získala vzácnou moc metamorfomága. Zjistili to náhodou, když jí na hlavičce z ničeho nic vyrostla růžová čupřina, která se pak změnila na kaštanově hnědou jako měly její vlasy, a pak zpět. Zprvu tomu nemohli uvěřit, ale byli skutečně šťastní.
„Zdá se, že má nejmladší sestra pokračuje v rodinné tradici. Již čtyři roky je zasnoubená s Luciusem Malfoyem, měli by se vzít hned v červnu po ukončení školy,“ pronesla lehce zklamaným hlasem. O Narcise si vždy myslela, že je hodná, rozhodně víc než Bellatrix, proto ji její rozhodnutí trochu mrzelo, ale nechtěla jí to zazlívat příliš, věděla, že uniknout rodině Blacků není vůbec jednoduché.
„A co tví bratranci? Ty jejich Zjištění také čeká brzy, ne?“ zeptal se jí Teď mírně. Věděla, že odpovídat nemusí. O její rodině většinou vůbec nemluvili, ale tušila, že dnes je správný den toto téma vytáhnout. „Siriuse to čeká za dva roky, ale Regulí má ještě čas, teprve nastoupil do prvního ročníku,“ vysvětlila. „Snad dopadnou dobře, myslím, že Sirius by se mohl i vzbouřit, ale Regulus...“ nechala větu nedokončenou. Teď ji pochopil. „Pojďme se raději projít, venku je hezky,“ navrhl jí její muž a ona s povděkem přijala.
_____________

Tak tady je na úvod kraťoučký příběh dvou sester Blackových. I když to zatím nevypadá moc jako boyxboy, uvidíte, že se to rychle změní.
Jinak doufám, že vás první kapitola příliš neodradila a neunudila.
Co se vydávání týče, jsem dost chaotický člověk, takže nečekejte nějakou pravidelnost, i když se budu snažit.
S pozdravy
Františka ❤️
P.S. budu ráda za názory, neumím své díla kriticky ohodnotit, takže aspoň budu znát názor z venčí ;)

Magie nás spojila, ať nás tedy člověk nerozdělí -HPFFKde žijí příběhy. Začni objevovat