Od ispitivanja nisam se snašla. Samo sam rekla da je autobus kasnio. Nakon 10 minuta kad je učiteljica završila sa pitanjima.
Razred je već bio vani. Otišli su u autobus. Ja sam rekla učiteljici da me neće biti na nastavi. Jer "moram doma".
Ona me otpustila i onda su oni krenuli, a ja sam se pravila da odlazim. I kad su otišli vratila sam se ispred tvrtke.
Ušla sam unutra i pitala gdje je toalet. Rekli su mi da je na 6 katu, a da je lift desno pa ravno. Hodala sam prema liftu.
Imala sam čudan osjećaj. Kao da me netko gleda. Ušla sam u lift i kliknula sam na 6 kat. Lift se zatvarao ali je neka ruka zaustavila da se lift zatvori.
Ušao je jedan mladi dečko, ZGODNI. Bio je sav u crnom. Imao je tetovažu na vratu i ruci. Imao je crne elegantne hlače i crnu košulju podvrnutu do laktova.
Bio je tako HOT. Valjda je bio to šef jer nije imao onu karticu oko vrata. Okrenuo se prema meni i pogledao me od glave do pete.
Upitao me" Zašto nemaš karticu"? " Oprostite ja ovdje ne radim"- odgovorila sam mu. " Ovdje si zbog razgovora s poslom?" " Ne samo trebam na toalet"
"Koliko imaš godina" " Imam 16 godina" " A kako se zoveš?" "Zovem se Ema" I hvala bogu što se lift otvorio i što smo došli na 6 kat. Pretrpao me sa pitanjima.
Izašla sam iz lifta pa tako i on. Ja sam krenula na lijevu stranu , a on na desnu . "Ema"-viknuo je moje ime " Molim"-okrenula sam se i to rekla.
"Toalet je na ovu stranu" "Oh hvala vam"-odgovorila sam mu ljubazno. Ubrzo sam vidjela znak za toalet pa sam se malo požurila.
Ušla sam u toalet i polako sam zatvorila vrata. Došla sam do umivaonika i polila sam malo vode preko lica.
Malo sam se osvježila. Kada sam završila što sam trebala u toaletu izašla sam. A pored vrata me je on čekao.
Pravila sam se kao da ga nisam vidjela. On je krenuo za mnom. Došla sam do lifta i vidjela sam stepenice.
Nisam htjela biti opet s njim u liftu pa sam krenula stepenicama u prizemlje. Nakon što sam krenula vrata kroz koja sam prošla opet su se otvorila.
I kroz njih je on ušao. Malo sam požurila i nakon 2 minute sam stigla u prizemlje. Dok sam silazila niz stepenice zvala sam taksi da dođe po mene.
Došla sam do pulta i zahvalila sam se osoblju. I krenula sam prema izlazu. I on me je još pratio. Taksi me je već vani čekao pa sam malo požurila.
Kada sam prošla kroz vrata popuhnuo mi je hladni vjetar u lice. Ušla sam u taksi i rekla sam da me vozi ispred srednje škole koja je bila tu nekoliko kvartova dalje.
Kad je taksi krenuo krenula sam se dopisivati s Martom:
*RAZGOVOR*
"Kozo pomaži"- Ja
"Što se desilo"- Marta
" Nakon što ste otišli ušla sam u tvrtku i otišla u toalet. Bila sam u liftu s jako zgodnim likom. Postavljao mi je mnogo pitanja. I nakon što sam otišla iz toaleta on je bio pored vrata. I onda me je pratio do prizemlja."- Ja
" Buraz što se tebi dešava"-Marta
" Sad sam u taksiju i vozim se do škole i on me prati"- Ja
"Ja sam u blizini škole evo me za 2 minute ispred škole"-Marta
"Toliko i meni treba da dođem ispred škole"- Ja
"Dobro ajde vidimo se"- Ja
"Aj čuvaj se"- Marta
*KRAJ RAZGOVORA*
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.