30

296 5 0
                                    

Tako sam zaspao. Znajući da mi se ta cura zavukla ispod kože. I da hoću ne bih ju mogao maknuti iz života.

Bude me zrake sunca. Zaboravio sam navući zavjese navečer. Otvaram oči i vidim svoju malu djevojčicu pored sebe kako spava.

Opet zurim u nju i nisam shvatio da je otvorila oči i da je nasmiješena. "O uspavana ljepotica se probudila".

"Uopće nisam dugo spavala"-samo sam se nasmijao.

Moram ti nešto priznati.- gledala me pozorno. Reci.-rekla mi je. Znaš ja te...-Zastao sam. Nastavi...- Bila je jako znatiželjna.

Znaš ja te volim.- rekao sam jako tiho ali me ona čula.  Stvarno ti mene voliš?- Rekla je.  Da, volim te malo je to čudno zar ne. Zapravo nije čudno.- Samo mi je namignula i otišla u WC. 

Ta mala će me izluditi.- Rekao sam u sebi. Ustao sam iz kreveta, a ona je izlazila iz WC-a.  Samo smo se pogledali i nasmijali jedno drugom. 

Ušao sam u WC i odradio svoju higijenu...

E.M.A P.O.V.

Išla sam se obući i obukla sam ovo:

Išla sam se obući i obukla sam ovo:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Izašao je Luka iz WC-a. Odmjerio me je gore-dolje. Približio mi se i primio me je oko struka. Podignuo me je, a ja sam svoje noge stavila oko njegovog struka, a ruke oko njegovog vrata.

Zaboravila sam reći bio je u donjoj trenirci i njegova kosa i tijelo je bilo mokro. Jer se okupao. Hodao je do prvog ormarića i stavio me je na njega. 

Ali su još moje ruke bile oko njegovog vrata, a noge oko njegovog struka. Gledali smo se u oči. Volim te.-Rekao je brzinski. I ja tebe volim.-Rekla sam smijući se njemu.

Približio se mojem licu i poljubio me je. To je malo duže potrajalo. No prekinulo nas je kucanje na vratima.

Kucala je spremačica, Luka se išao obući, a ja sam otvorila vrata. Dobro jutro, oprostite što Vam smetam.- Rekla je spremačica.

Dobro jutro, mah ne smetate izvolite što trebate?- Upitala sam ju. Trebala bih pospremiti.-Rekla je. 

Evo smijete.- Odmakla sam se od vrata i pustila spremačicu da uđe. Vaše jelo je na stolu.-Rekla je brzinski. Samo sam se zahvalila i izašla iz sobe.

Nakon što sam pojela otišla sam oprati tanjur. I dok sam ga prala osjetila sam ruke oko svojeg struka i glavu na svojemu ramenu.

Oprala sam ga i ostavila ga sušiti. Okrenula sam se i osmjeh mi je odmah pao. Vidjela sam Luku sa crvenim ružem razmazanim oko njegovih usana.

Spremačica je imala crveni ruž na usnama. Htio me je poljubiti no ja sam se izmakla. Suze su mi se pojavile u očima.

Maknula sam njegove ruke sa mojega struka. Suza za suzom su išle niz moje obraze. Otrčala sam do prve sobe. 

I zaključala sam se u nju. Luka je brzo došao do vrata i krenuo je lupati po njima. No nisam se obazirala na to. 

Obrisala sam suze i malo sam se smirila. Otišla sam do prvog prozora i pokušala ga otvoriti no bio je zaključan.

Probala sam otvoriti drugi prozor no on se uspio otvoriti. Provirila sam kroz prozor. No na moju sreću nikoga nije bilo vani.

Skočila sam i pala na noge. Čula sam glasove pa sam se brzo sakrila u grmlje. Prošli su čuvari no nisu me primijetili. 

Sama sebi sam se nasmiješila. Pričekala sam još trenutak dva pa sam onda provirila glavom da vidim dali ima nekoga. No nije bilo nikoga.

 Hvala Bogu. Moš mislit da me Luka voli kako sam mogla biti tako glupa. Govorio mi je jedno i onda se je ljubio sa spremačicom. Možda i više od ljubljenja.

Izašla sam iz grmlja i krenula trčati. Do jednoga trenutka dok me netko nije primio za lakat....


Hellooo ljudi znam da je prošlo mnogoooo vremena. No evo i još jednog dijela priče "Njegova". Hvala vam na podršci i radit ću još dijela priče. No što mislite tko je primio Emu za lakat? Saznajte u sljedećem dijelu priče, a do tada volim vas i vidimo seeeee....

NjegovaWhere stories live. Discover now