Prilazila sam joj polako sa smiješkom na licu. Neću da je odmah upucam. Više će da pati od one likuše.
Ona me gleda u oči. Vidi se da me gleda sa strahom.
"A što ću da napravim s tobom"
Dok to govorim podragam je po obrazu. Dok ona izmiče glavu iz moje ruke.
"Pusti me"
"Ono pravilo da mi se oslonjavaš sa vi još vrijedi"
"Oprostite"
"Ovo je bila jedna od pogrešaka koje se nizala, zbog toga ćeš sada platiti"
"Molim vas nemojte"
Maknem pištolj to će biti za kasnije. Hodam oko mjesta na kojem sjedi. Stanem ispred nje i zadam joj takvu šamarčinu da joj se glava zarotira.
"Ovo ti je za to što si išla u krivom smjeru"
Još jedna šamarčina.
"Ovo ti je zato što si dirala nešto zabranjeno"
Još jedna šamarčina.
"Ovo ti je zato što si dirala nešto što je moje"
Lupim joj još jedan šamar jer sam bila ljuta. Udarila sam ju još jedno 9 puta u trbuh. I zato se je savijala cijela.
Uzela sam pištolj i vidjela sam da su njene oči se raširile. Ne želim je još ubiti. Krenula je vrištati ali se nije glasno čulo jer je imala nešto u ustima.
Upucala sam je prvo u nogu u koljeno. Odmah je vrisnula. Znam da boli ali to je zaslužila. Zar ne?
Suze su joj već odavno išle niz obraz. Upucala sam je još jednom. Ali sada u trbuh. Opet je vrisnula.
Nakon nekoliko minuta vidim da počinje gubiti svijest. Udarim je u trbuh za kraj. Na to se samo malo trzne.
Zatim je upucam u čelo. Napokon ne moram slušati plač. Sve je bilo tiho dok se Luka nije krenuo glasno smijati.
Okrenula sam se prema njemu i krenula sam prema njemu. Bacila sam pištolj i skočila sam na njega.
Stavila sam noge oko njegovog struka, a ruke oko njegovog vrata. On me čvrsto primio. A ja sam ga strastveno poljubila.
"Želim te"-rečem mu
"Sigurna"- upita me
"Nemoj da se predomislim"
"Ne moraš reći dva puta"
Izlazimo iz samnice i krenemo prema vratima. Pa se popnemo po stepenicama. Pa prođemo sve dok nismo došli do glavnog hodnika.
......
Bokić ljudi ovo je opet kraći dio. Ali što mogu. Danas idem na more. Jako sam uzbuđena. Ali sam više zahvalna vama ljudi. Hvala vam što me podržavate. I uspjela sam biti prva u #boss.!!!
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.