Ovako od kuda da počnem. Evo početi ću od majčine smrti. Da moja maka je umrla. Nakon toga bila sam depresivna jer je ona bila moja prva osoba kojoj se mogu obratiti. I jako mi je teško palo što je moja majka umrla.
Nakon njezine smrti počela sam se rezati. Do dana dana današnjeg imam ožiljke na rukama. Prošlo je već 3 godine otkako je moja majka umrla. Moja najbolja prijateljica je bila moja druga osoba kojoj sam se mogla obratiti.
Ona me je izbavila iz depresije i zbog nje se sada više ne režem. Zajedno smo radile gluposti prije nego što je moj otac doveo njegovu novu djevojku. Nakon 1 godine njihove veze oni su se vjenčali. Opet je prošla 1 godina i moja polu majka je rodila moju polu sestru.
Još ih ne mogu prihvatiti kao obitelj. Ne mogu zvati svoju polu majku majkom niti svoju polu sestru sestrom. Zovem ih imenima. Moja polu majka je zove Ana, a moja polu sestra Maria.
Iako je Maria bila još beba ja je nisam voljela. Sve što je napravila loše okrivila me je za to. Ove godine sam napunila 16 godina Ana i moj otac su me odveli u luna park jer nismo imali previše novca.
Na to sam se već navikla. Maria ima 1 godinu i stalno plače za svime. Eh sada sam vam već ispričala sve o mojoj obitelji. I sada se tek bacamo na priču...💖💖
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.