Izašla sam iz grmlja i krenula trčati. Do jednoga trenutka dok me netko nije primio za lakat....
A kuda ti misliš ići?- zapitao me netko. Nisam se htjela okrenuti, bojala sam se da ako je to Luka da mi nešto ne napravi.
Pitao sam te nešto.- viknuo je na mene. Nisam mogla govoriti. Kao da su mi usta zaljepljena. Nisam se mogla pomaknuti stala sam kao kip.
Dok me nije povukao i krenuo me vući. Sve oko mene utihnulo. Tišina samo osjetim da me netko vuče.
Pogledala sam ga nešto je govorio u telefon. Nisam čula što. No brzo sam se vratila u stvarnost. Krenula sam se opirati.
Nisam mu dala da me vuče. Malo je opustio stisak, ali je još uvijek bio jači. Nažalost opet me krenuo vuči.
No ovaj put se nisam opirala jer sam znala da sam sve pogoršala. Po Bogu što sam ja kriva on se žvalio s onom spremačicom. A ne ja.
Dovukao me o stepenica. A na vrhu stepenica me čekao on. Joj sada će biti svađe. Dao je znak čuvaru pa me pusti.
Sporo je silazio niz stepenice. Jao mila moja sad si nadrapala.- Rekao mi je. Ja sam nadrapala ti si se žvalio s onom spremačicom, a ne ja. Da sam se ja tako žvalila sa nekim ubio bi nas oboje.- Odbrusila sam mu.
Pazi na riječi.- Zaderao se na mene. Primio me je za lakat i krenuo me je vuči. Super sad i on. Vukao me sve do njegovog ureda.
Sjedni.- Zapovjedio mi je. Sjela sam i gledala ga ravno u oči. Daj da ti objasnim..-Krenuo je.
LUKA P.O.V.
Podigao sam je na ormarić i poljubio je. Bio je odličan poljubac. Ona se dovraga zna ljubiti tako dobro.
No naravno netko je morao zasmetati. Ema je išla otvoriti vrata, a ja sam se išao obući. Ona je razgovarala s nekim i nedugo nakon se čulo zatvaranje vrata.
Mislio sam da je ona još uvijek u sobi. Ljubavi- Viknuo sam iz ormara. Reci.-Rekla mi je. Čudno zašto ima malo grublji glas.
Obukao sam se do kraja i izašao iz ormara u sobu. No tamo me nije čekala Ema nego spremačica.
Bila je obučena u nešto sasvim seksi ali to njoj nije pasalo. Imala je nekakav kratki šosič i nekakvu otvorenu majicu.
Pola grudi su joj virile van. Imala je raspuštenu kosu i crveni ruž. Što ti tu radiš?- Upitao sam ju. Ono što sam trebala odavno pije.-Rekla mi je.
I na to se dignula iz kreveta i krenula je hodati prema meni. Stala je i odjednom me je poljubila. Agresivno.
Sviđalo bi mi se da me je Ema ljubila no pošto nije mi se sviđalo. Odgurnuo sam je od mene i zalijepio joj takvu šamarčinu da je vidjela sve zvijezde.
Danas navečer dođi u moj ured po ugovor za otkaz. Krenula je plakati. Prvo je ona izašla iz sobe pa onda ja.
Ušao sam u kuhinju tamo je bila ona prala je posuđe. Još uvijek ne razumijem zašto kad ima toliko radnika u ovoj kući.
Došao sam tiho i zagrlio je iza leđa. Mogao sam je čuti kako se nasmijala. Nakon nekog vremena je završila i okrenula se.
Sa osmijehom se okrenula no kad je pogledala u mene osmijeh joj je pao, a u očima su joj se vidjele suze.
Nije mi bilo jasno pokušao sam ju poljubiti no ona se izmaknula i odgurnula me. Otrčala je u nekakvu prostoriju, a ja sam krenuo za njom.
Zaključala se. Lupao sam joj po vratima i vikao sam da mi otvori. Ali mi nije otvorila vrata. Nakon nekog vremena nije se čulo apsolutno ništa.
Uzeo sam mobitel i rekao sam čuvarima da pripaze u dvorištu. I da mi dovedu Emu ako je vidiju u dvorištu.
Nedugo nakon čuo sam mobitel i javio se jedan od čuvara mi je rekao da ju je pronašao. A ja sam na to samo rekao da je dovede do stepenica.
Izašao sam van i mogao sam čuti Emin glas kako viče na čuvara. Nasmijao sam se na to. Doveo mi je Emu na početku stepenica.
Dao sam mu znak da je pusti. Cijelo ovo vrijeme piljila mi je u oči. Krenuo sam prema njoj. Kada sam došao do nje rekao sam joj.
Jao mila moja sad si nadrapala. Na što je ona odbrusila -Ja sam nadrapala ti si se žvalio s onom spremačicom, a ne ja. Da sam se ja tako žvalila sa nekim ubio bi nas oboje.
Istina napravio bi to. Pazi na riječi.- Zaderao sam se na nju. Malo se pomaknula. No primio sam ju za lakat i odveo sam ju u moj ured.
Sjedni.- Zapovjedio sam joj. Sjela je i gledala me ravno u oči. Daj da ti objasnim..-Krenuo sam.
EMA P.O.V.
Daj da ti objasnim..-Krenuo je. Nisam ju poljubio ona je došla do mene i poljubila me. No znaš i sama da se to meni nije svidjelo.-Rekao sam joj.
Moš si mislit.-Rekla mi je. Ako mi ne vjeruješ da vidi.- Rekao mi je. Bacio je ugovor o otkazu. Na njemu je pisalo njezino ime i prezime.
Zašto je dobila otkaz i koliko će novca dobiti. Skenirala sam ugovor. I samo se nasmijala na to. Pogledala sam ga u oči i on je gledao u mene.
No naše gledanje je netko prekinuo. Opet. Uđi.- Rekao je Luka. Nije skidao pogled sa mene dok dotična osoba nije došla u prostoriju.
Oprostite što smetam, rekli ste mi da dođem poslije u vaš ured.- Čula sam ženski glas iza sebe. Da sjedni.-Rekao joj je.
Sjela je, a ja ju nisam ni pogledala. Što ona tu radi?-Procvilila je. Ovo tu je primjer osobe s kime bih se žvalio.-Rekao je.
Ja i Luka smo se nasmijali, a ona nas je samo ošinula pogledom. Luka je uzeo ugovor ispred mene i bacio ga je pred nju.
Ona ga je odmah otvorila i krenula ga je čitati. Oči su joj se raširile ne znam zašto ali je bilo zabavno za gledati.
Luka joj je dobacio penkalu da potpiše, ona se potpisala, pa Luka. I onda mi je Luka dao ugovor i penkalu.
Samo sam ga na sekundu pogledala. Potpisala sam ugovor odmah. Luka je uzeo ugovor i dao joj novce.
Ona ga je odmah uzela i samo otišla. Na to sam se samo nasmijala....
Zdravo svima evo mene opet. Evo još jedan dio priče "Njegova", ali je malo duži dio. No hvala što me podržavate i to mi je najvažnije. Pusaa 🥰😍😘
Broj riječi: 1048
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.