"Vidim da si već saznala moj ime i prezime"-Rekao je Luka s sexy glasom. "ISUSE KRISTE uplašio si me"- Rekla sam uplašeno.
"HAHAHA"- smijao se. *njegov smijeh i osmjeh je tako prelijep*- pomislila sam u sebi. "Smijem sjesti?" "Sjedni samo"-rekla sam.
"Hvala"- rekao je. "Vidim majka ti je umrla" " Da nažalost je ali ja se držim koliko toliko" "Koliko je već prošlo od smrti?"- upitao me.
"Prošlo je 3 godine od smrti"- počele su mi oči suziti. "Ajoj nisam te mislio rastužiti ajde dođi"- otvorio je svoje ruke d mu dođem u zagrljaj.
Digla sam se i zagrlila sam ga. Jednom rukom me je čvršće zagrlio, a drugom mi je išao po kosi. Posjeo me je u svoje krilo. Isplakala sam se za cijeli život.
I kada sam se napokon smirila shvatila sam u čijem zagrljaju sam. Odmaknula sam se od njega i ispričala sam mu se što sam smočila košulju.
On se na to samo nasmijao. Uzela sam svoju torbicu i uzela sam mobitel i vidjela sam da je već 16:45. I da me je Marta zvala 5 puta.
Digla sam se iz njegovog krila "morala bih ići" "Kuda?"- upitao m"e. "Kući već sam tamo trebala biti prije 2 sata"-paničarila sam.
"Znaš petak je reci svojima da si kod Marte i da nećeš danas doći kući" "A što ću reći Marti" "Ako te pita nešto reci da si ok i da si kod kuće" "Vidi ti si malo pametan".
*RAZGOVOR S TATOM*
Ej tata sori što ti prije nisam javila ali ja sam kod Marte.
Ej dušo nisam ja kod kuće. Ok i do kad misliš ostati?
Ja sam mislila da dođem sutra popodne.
Ok dušo čuvaj se vidimo se onda sutra popodne.
Ajde baj baj volim te
Ajde baj volim i ja tebe
*KRAJ RAZGOVORA S TATOM*
Naravno da je na poslu gdje bi on bio, a da nije na poslu.
*RAZGOVOR S MARTOM*
Ej kozetino sori što ti se nisam prije javila mobitel mi je bio prazan.
Ej kozo nema veze. Jesi došla kući sigurno nije te Luka pratio?
Jesam došla kući sigurno i ne Luka me nije pratio MAMA...
HHAHAHAH.... budeš se danas razgovarala na večer?
Ne mogu danas bio mi je pre stresan dan čujemo se onda sutra?
Može ajde baj baj volim te!!
Aj baj baj volim i ja tebe
*KRAJ RAZGOVORA S MARTOM*
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.