Nakon prvog zalogaja htjela sam još i još. Ali nakon 6 palačinki bila sam puna Luka me je gledao koji vrag.
Luka se ustao i rekao je da će se brzo vratiti. A za to vrijeme ja sam pokupila suđe i onda ga je kuharica oprala.
Luka se vratio sa nekom vrećicom u ruci. Približio mi se i poljubio me. Ja sam mu uzvratila. Gledala sam u vrećicu i upitala sam Luku: "Luka što je u vrećici?".
"Nemoj mi reći da si zaboravila"- Luka me je gledao sa zbunjenim pogledom. "Što sam zaboravila"- upitala sam ga.
"Pa Ema rođendan ti je"-rekao je. "Ajoj skroz sam zaboravila" "Kako možeš zaboraviti svoj rođendan?"- upitao me.
"Kao što vidiš zaboravila sam ". Približio mi se i rekao je "Sretan ti rođendan Emaaa". Zagrlio me i dao mi je moj poklon.
Otvorila sam vrećicu i provirila sam unutra. Uzela sam nekakvu plišanu kutijicu. I otvorila sam ju i unutra je bio lančić.
"Hvalaa ti"- uzviknula sam potom sam ga zagrlila. "Možeš mi ju staviti?"- upitala sam ga. "Naravno"-odgovorio mi je.
Podigla sam kosu, a on je sa svojim hladnim i spretnim rukama stavio mene lančić.
Lančić je izgledao ovako:
Ali to nije bilo to u vrećici je bilo još nečeg. Stavila sam ruku unutra i izvadila još jednu plišanu kutijicu.
Unutra je bila prekrasna narukvica:
No toj još nije bio kraj Luka je otišao po još nešto.
Vratio se s buketom ruža i velikim medom.
Buket:
Medo:
Primila sam ga za obraze i strastveno poljubila, a on mi je uzvratio.....
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.