Pojeli smo sve i sada se vozimo prema mojoj kući. Nikad do sada nisam toliko sretna. Evo prošlo je već 15 minuta. I napokon sam stigla u svoj kvart.
Ali me je Luka pustio 3 ulice prije moje ulice. Da ga moji i Marta nisu vidjeli. Prije nego što sam izašla iz auta Luka me je primio za ruku i približio me sebi.
Odjednom me je poljubio. NA USTA!! Bio je to naj ljepši poljubac u životu. Nakon nekoliko sekunda poljubac je završio.
Izašla sam iz auta i pozdravila sam se njim. Krenula sam prema kući i nakon 5 minuta hodanja stigla sam pred kuću.
I kada sam ušla u kuću sve po starom. Ana me ispitiva gdje sam bila i sa kim. Ana kuha ručak. Maria spava za božje čudo. A tata radi.
Ovaj put Ana me je samo pozdravila tata je bio kod kuće, a Maria je spavala. Kako čudno. Pozdravila sam se s njima i otišla sam u sobu.
Jedno sat vremena sam već u krevetu i dopisivam se Lukom. I već pet minuta razmišljam. Moj 17 rođendan je za 5 dana. Škola završava za 2 dana.
Kako vrijeme brzo leti. Uskoro sam mislila upisati se u autoškolu. Ali prije što bih se upisala u autoškolu trebam preživjeti još samo jednu godinu srednje škole.
I onda sam slobodna mogu da radim što hoću. Ove godine ću godine otići na more sama ili s Martom. Ne znam dali ću ići s Martom jer joj njezini ne daju da ide sa mnom.
S tim mislima sam zaspala i kada sam se probudila već je bilo 20:30. Presvukla u moju pidžamu, a odjeću koju mi je Luka dao sam lijepo složila u ormar.
Prije nego što sam opet otišla spavati dopisivala sam se s Lukom o ljetnim planovima. I rekao je da se trebamo naći kada mi škola završi.
Ja sam mu rekla da najbolje da živim s njim. On je rekao da se mogu već sutra useliti s njim u njegovu kuću.
Jesi ti normalan ne mogu nekome tako ući u kuću i živjeti s nekim. Na to smo se oboje smijali. Prije nego što sam mogla nešto napisati Luki. Nešto je hodalo prema mojoj sobi.
Ostavila sam svoj mobitel i pretvarala sam se da spavam. Netko je otvorio vrata i krenuo govoriti" Ej dušo večera je spremna ajoj ti spavaš pa dobro pa se nisam zadero". To je bio moj tata.
Sjeo je pored mene i rekao je da zna da ne spavam. Samo sam se nasmijala na to sjela sam na krevet i krenula sam slušati što mi tata ima za reći.
*TATA GOVORI*
Gledaj ovih dana nisam baš družio s tobom zbog posla. Pored posla i tu je mamina smrt. To mi je uvijek na duši. Nikad tebe nisam pitao kako se osjećaš. Dali ti se sviđa što smo ja i Ana vjenčani. Nikad te nisam pitao za mišljenje. Uvijek sam mislio da se slažeš sa svime što ja napravim. Uvijek sam mislio da nema pogreške u mom životu. Ipak sam je našao ta pogreška je bila to što nisam razgovarao s tobom o svemu. Pa.....
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.