Part-11

500 7 0
                                    

"Oprosti princezo ali te ne mogu pustiti opet ćeš pobjeći"- rekao je Luka. "Imam samo jedno pitanje"- rekla sam.

"Pitaj"-odgovorio je smireno. "Zašto si se ponašao tako dobro da bi me nakraju oteo?"-upitala sam ga.

"Prvo ja sam bio dobar da me se poslije nebi bojala, a kao drugo volim te i samo te želim za sebe"-odgovorio mi je smireno.

"Od svih žena baš mene si morao da izabereš lijepo mi je Marta rekla da ga se klonim"- rekla sam sebi u bradu ali valjda je Luka čuo jer se nasmijao.

"Možeš li me sad odvezati?"- upitala sam ga. "Naravno ako mi napraviš uslugu" "Kakvu uslugu?"- upitala sam ga.

"Ako me sad poljubiš i skineš ispred mene i to je to"-rekao je kao da je to ništa. " Rađe ću ostati u zavezana"-rekla sam

"Zločesta curica"-ipak se smilovao pa me je odvezao. Digla sam se i otišla u wc. Obavila sam higijenu i izašla sam van. 

On je sjedio na krevetu i gledao je u telefon. Ja sam samo izašla van iz sobe pa je i on. Otišla sam po stepenicama dolje.

Ovo je bila druga vila jer ovu još nisam vidjela. Sve je bilo u crnom ovaj lik baš voli crnu. Otišla sam u kuhinju i vidjela sam kuhricu.

Poželjela sam joj dobro jutro pa sam je upitala što radi za jesti. Rekla je da radi lazanje. Taman to znam raditi pa sam se ustala.

Pogledala sam što je do sada napravila. Uzela sam krumpir iz ogulila sam ga pa narezala. Kuharica je napravila meso već prije.

A dok sam ja narezala krumpir već je napravila umak. Kuharica je već poslagala sve u tacnu pa je stavila da se lazanje peću.  

Kuharica mi se zahvalila, a ja sam otišla do balkona gdje je već bio Luka. "Ti baš voliš pomagati?" 

" Zapravo volim, a pomogla sam kuharici da napravi lazanje jer sam gladna. I zato što su mi lazanje najdraže jelo."

Nakon 30 minuta ležanja u ležaljci ručak je bio gotov. Mi smo sjeli za stol i krenuli jesti. Luka je bio prije gotov pa je otišao od stola.

Pozvala sam kuharicu i pohvalila sam je i rekla sam joj da uzme još jedan tanjur i vilicu i nož. Postavila je to na stol, a ja sam joj rekla da sjedne jesti.

Jer valjda njegova kuharica je bila gladna. Ona bez ikakvog razmišljanja sjela je i krenula je jesti. Ja sam bila gotova pa je bila i ona. 

Ona mi je zahvalila što sam je pozvala da jede. Rekla sam joj da ode se odmoriti ili da radi nešto drugo pa ću ja ovo počistiti.

Ona se samo nasmiješila pa je otišla. Sve sam pokupila sa stola pa sam krenula sam pranjem suđa. Pustila sam muziku na televizoru. 

I krenula sam s pranjem suđa. Nakon nekog vremena netko je došao i zagrlio me je oko struka.  Ja sam se uplašila pa sam se okrenula da vidim tko je.

To je bio Luka samo sam se okrenula i nastavila sam s   pranjem  suđa. Nešto mi je govorio ali ga opće nisam slušala.

Kada sam završila sa pranjem suđa. Sve sam pospremila pa sam krenula u dnevni boravak gdje je bio on.

Sjela sam na kauč malo dalje od njega. Upalila sam netflix i krenula sam gledati nekakav film. Koji je imao seksualne scene. 

Kada sam došla do njih samo sam prekrila oči s rukama i čula sam Luku kako se smije. Samo sam ga pogledala i on je zašutio ali je još imao osmijeh na licu.

Kada je završio film bilo je već 18:45. Pa je Luka stavio horor. Samo sam ga pogledala jer sam se bojala gledati horora jer ne bih nakon filma spavala jedno mjesec dana.

Svaku minutu sam se malo približila Luki i kad je to Luka vidio on se malo približio. Bila je jako strašna scena pa sam vrisnula i zagrlila sam Luku.

On je krenuo crkavat od smijeha, a ja sam ga samo pogledala i lupila u ruku. Odmakla sam se od njega i nedugo završio se film. 

Bilo je već 21:00 i onda smo krenuli na spavanje. Svatko je otišao u svoju sobu. O ne sad neću moći spavati.

Nakon nekoliko minuta krenulo se nešto čuti pa sam se ustala iz kreveta i otišla sam do Lukine sobe.

Pokucala sam mu na vrata pa sam onda ušla u sobu. On je ležao u krevetu i gledao je u telefon. Pogledao me je u oči brzo sam ušla u sobu i zatvorila sam vrata.

Jer sam čula nešto u hodniku. "Nemoj me tako gledati ne mogu spavati zbog prokletog filma". Kada sam to rekla on je krenuo crkavat od smijeha. 

"Što se smiješ imam jedno pitanje" "Pitaj"- odgovorio mi je još uvijek smijeći. "Mogu spavati s tobom?"- nakon mog pitanja opet je krenuo crkavat od smijeha.

"Da možeš"- govorio je dok se smijao. Samo sam mu pokazala jezik i legla sam u krevet. Odložio je svoj telefon na noćni ormarić. 

Ugasio je svijetlo, a ja sam se prestrašila. On me je okrenuo prema sebi stavio je moju glavu na njegova prsa, a njegove ruke je stavio oko mojeg struka.

Nakon nekoliko minuta zaspali smo.......

NjegovaWhere stories live. Discover now