EMA P.O.V.
Ležim u krevetu i gledam u plafon. Malo je čudan. Plafon nije bijel već je crn sa zlatnim crtama po njemu.
Dignem se iz ležećeg položaja i upravo stojim na krevetu. Jer sam vidjela nešto što me zanimalo.
Podignem se na nožne prste i počnem skakati jer sam još malo do toga. Skočim i u sobu uđe Luka.
Nisam lijepo sletjela na noge pa sam pala na krevet. Pogleda me i samo što ne prasne u smijeh.
"Zašto skačeš po krevetu"
" Ma ništa"
"Ok??, idemo u dućan"
"Kad, zašto"
"Sad i večeras idemo na zabavu"
"Ok čekaj da se obujem"
"Ok dođi dolje i nemoj ništa pokušati"
"Ok"
Luka je izašao iz sobe, a ti si obula patike. Krenula si dolje i otišla do auta u kojem Luka sjedi. Otvorila sam vrata i ušla u auto.
Odmah je auto krenuo. Luka je cijelu vožnju gledao u mobitel. Vožnja je bila tiha. Nakon 10 minuta stigli smo ispred dućana.
Krenuli smo unutra, a oko nas je bilo jedno 10 zaštitara. Ušli smo u prvi dućan sa haljinama. Sve je tako prelijepo ali preskupo.
"Kupi što hoćeš"
"Ali sve je preskupo"
"Nije i sama znaš da imam novca. Mogu ja da kupim cijeli dućan ako hoćeš"
"Ne treba"
Pogledala sam okolo i vidjela samo jednu haljinu. Bila je prekrasna ali preskupa. Dok sam gledala haljinu Luka je došao iza mene.
"Ova je prelijepa i taman tvoj broj"
"Istina ali je preskupa"
"Probaj ju"
"Ok"
Obukla sam haljinu i prelijepa je na meni. Izašla sam van i Lukina su se usta otvorila.
"Uzimamo ju"
"Ok"
Ušla sam u svlačionicu i presvukla sam se.
HALJINA:
Kupili smo haljinu. A svaka žena koja je prolazila pored nas. Okretala se svako malo i gledala Luku.
Naravno smetalo mi je to. Ne bi mi trebalo to smetati. Gledam oko sebe i vidim dućan sa šminkom. Trknem Luku i kažem:
"Mogu ići tamo"- pokažem prstom na dućan.
"Da"
Ušli smo u trgovinu i kupili smo šminku. I onda smo otišli u frizerski salon. A frizerka ga je stalno odmjeravala.
Smetalo mi je. Naravno.
FRIZURA:
Otišli smo do šminkerke i dala sam joj šminku i ona me je našminkala.
ŠMINKA:
I onda sam radila nokte.
NOKTE:
Otišli smo kući poslije. Bilo je 30 minuta do 8 sati. Obukla sam haljinu. Gledam se u ogledalu tko je ova osoba.
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.