Bio je to tako lijep poljubac. Ali nije trajao dugo. Odvojio se od mene i poveo me za ruku. Mislila sam da će me odvesti na kat.
Ali me je odveo van. Sjeli smo u auto. Krenuli smo se voziti. Stali smo, stavio mi je povez na oči. Nakon jedno 5 minuta vožnje stigli smo valjda.
On je izašao iz auta pa je i meni pomogao. Nakon još malo hodanja stali smo. On mi je skinuo povez.
A ja kada sam vidjela što je to otvorila sam usta. To je bio...(slika skroz na početku)👆🏽
"A..l..i. ja se bojim visine."- rekla sam uplašeno. "Bit ću ja uz tebe nemaš se ičeg bojati"- rekao je. Naravno to nije bilo nikog niti vozača.
Netko će od njegovih ljudi to pokrenuti. Krenuli smo prema tom kotaču. Kada smo se približili taj kotač je izgledao tako veliko.
Ušli smo u jednu kabinu i taj netko ga je pokrenuo. Sva sam se tresla ali me je on držao u zagrljaju.
Dok smo se vozili mogli smo vidjeti zalazak sunca. On je stao ispred mene. Nagnuo se prema meni i stavio je svoje ruke tako da je moja glava bila između njegovih ruku.
Tako me je gledao u oči jedno 20-25 sekundi pa me je poljubio tako strastveno. Ja sam mu uzvraćala.
Stavio je jednu ruku na moje grudi. Stiskao mi ih je pa je zavukao ruku ispod moje krop top majice.
Prijalo mi je ali ne zadugo. Krenuo je svojom rukom prema mojem šosu. Pa sam prekinula poljubac i odgurnula sam ga.
Pogledao me zbunjeno, a ja sam samo klimala glavom u negativnom smislu. A on mi se samo nasmijao.
Uskoro se vožnja završila pa smo sišli s kotača.
Primio me ovako:
Pa smo krenuli tako do auta. No na pola puta vidjeli smo neke ljude. Pa smo se sakrili. Ja nisam vrištala niti trčala prema ljudima.
Jer da vam iskreno kažem lijepo mi je sa Lukom. Nekad je tako ljubazan, a nekad tako pervezan. Ali to mi ne smeta jer znam da će stati ako ja ne želim.
Ljudi su nakon 10 minuta otišli. A mi smo još nekoliko minuta ostali na mjestu. Dok nismo čuli da su auti otišli.
Brzim korakom krenuli smo prema autima. Njegov čovjek je otišao u auto koji je bio parkiran iza Lukinog auta.
I mi smo ušli u auto pa smo krenuli. Kroz vožnju gledala sam kroz prozor dok nisam osjetila toplu ruku na svom butu.
Pogledala sam u ruku pa u Luku. Pa me je upitao " Zašto nisi vikala kad smo vidjeli ljude?". "Da ti kažem iskreno volim provoditi vrijeme sa tobom".
On se nasmiješi i nastavi gledati na cestu. Dok sve ovo vrijeme on mazi moj but. Nakon nekoliko minuta pao je mrak već je bilo 21:30.
Iskreno spavalo mi se. Samo sam se naslonila na prozor i zaspala. Nakon što sam zaspala vozili smo se jedno 20 minuta.
Osjetila sam da smo stali ali nisam se htjela probuditi. Čula sam vrata da su se otvorila pa zatvorila.
Nakon nekoliko sekundi osjetila sam da se moja vrata otvaraju i da neka topla ruka drži moju ruku da ne padnem na pod.
Luka je moj pojas maknuo pa me je dignuo ovako:
Zatvorio je vrata nogom pa me je nosio tako do sobe. Polegao me je na krevet. Pa je potražio robu u ormaru.
Uzeo je neku haljinicu više je kao spavačica. Svukao mi je krop top i šos. Kada me je vidio samo u grudnjaku i gaćicama želio mi je uzeti moju nevinost.
Ali je htio da se sjećam tog posebnog trenutka pa se suzdržao. Samo me je poljubio u grudi pa mi je obukao tu haljinicu.
Skinuo je moje sandale. Podigao me je i maknuo je deku pa me je onda polegao na krevet. Pa me je pokrio.
On je otišao u ormar i uzeo je samo nekakvu sivu trenirku. I otišao se kupati. Kada je završio izašao je samo u sivoj trenirki.
A gore je bio gol. Legao je u krevet pa je mene privukao bliže sebi. Stavio je moju glavu na njegova topla prsa.
A njegove ruke je stavio oko mojeg struka.
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.