22

324 6 0
                                    

Izašli smo iz sobe ja sam priljepljena za Luku. Oko mene sami pucnjevi držim se za Luku. Molim Boga da me nijedan metak ne pogodi.

Sve utihne nakon nekog vremena. Luka odiže moju glavu i gleda da nisam ozljeđena. Ali hvala Bogu nisam.

Izašli smo iz kuće, a krvava tijela su bila iza nas. Otvara vrata auta i stavlja me na mjesto. Stavlja povez i zatvara vrata.

Iskreno meni više nije do života. Luka je još bio vani razgovarao s nekim ljudima. Svo to vrijeme gledala sam ispred sebe u jednu točku.

Luka ulazi u auto i pali ga. Ubrzo odlazimo. Vožnja do njegove kuće je bila tiha. Nitko nije govorio to mi je pasalo.

Treba mi mir. Samo želim imati mira. On staje ispred kuće i izlazimo iz auta. Ulazim u kuću. Pogled mi padne u kuhinju nema Belle čudno. 

Samo nastavim do stepenica i popnem se na kat. Uđem u neku sobu. Hvala Bogu ima kjuč zaključam se.

I odlazim u WC. Svučem odjeću. Gledam se u ogledalo na što sam spala. Zašto jednostavno nemam mira. 

Ulazim u tuš i puštam da mi hladne kapljice padaju niz tijelo. Ovo me smiruje. Uzimam šampon i nanosim ga na kosu i na tijelo.

To isperem i stavim regenerator i to isperem. Ne izlazim iz tuša. Ne gasim vodu. Dođem do zida i skliznem niz njega. 

Razmišljam o svemu. Zašto ja. Imam samo 17 godina pobogu ja sam još dijete. Nakon ne znam ni ja koliko sam u tušu.

Gasim vodu i izlazim iz njega. Obrišem se i izlazim iz WC-a. Uđem u ormar i nađem neku kombinaciju.

Otključavam vrata i izlazim iz sobe. A ispred vrata jedan jedini Luka. Prođem pored njega i odlazim u njegov ured.

On ide za mnom. Uđe u ured i zaključa ga. Sjedne na svoj stolac , a ja na fotelju. Ja gledam u olovke na stolu.

A on mene u oči. Izbjegavam njegov pogled ali nakon što progovori pogledam  u njega.

"Nešto trebaš"

"Zapravo trebam da te pitam"

"Reci"

"Što si zapravo imao s Bellom"

"Ona je stalno slinila po meni, jednog dana je došla u moj ured i zaključala ga, došla je do mene i poljubila me, ja sam je odgurnuo i izbacio iz ureda"

"I to je to"

"Da to je to"

"Gledaj Ema ja tebe nebi prevario s nikim"

"Gdje je ona"

"U podrumu sa onom kurvom koja te je bacila niz stepenice"

"Držiš ih u podrumu"

"Da"

"Odvedi me tamo"

"Sigurno"

"Da"

Oboje smo se digli on je otključao vrata i izašli smo iz ureda. Krenuli smo niz stepenice on je otišao u neku prostoriju koja je imala jedno 100 ključeva.

Uzeo je jedno 5 ključeva i krenuo je prema meni nepoznatome dijelu kuće. Prošli smo prvi pa drugi pa treći hodnik.

Onda smo tek došli do nekakvih vrata. On je uzeo jedan ključ i otključao je vrata. Opet je uslijedio nekakav hodnik ali je bio kraći.

Opet smo došli do nekakvih vrata i njih je otključao. Iza njih su bile stepenice. Sišli smo niz njih. I došli do još jednih vrata.

On je uzeo jedan ključ i otključao je vrata. Iza njih su bile samnice. Bilo ih je na stotine. A u njih dvije su bile te dvije kurve. 

Uzeo je ključ i otključao je vrata prve samnice u kojoj je bila ona likuša koja me je bacila niz stepenice. 


NjegovaWhere stories live. Discover now