Od kad sam ušla u bazen nisam iz njega izašla. Osim kad sam trebala na WC. Uzela sam nekakav luftić i nakon malo ležanja na njemu zaspala sam.
Budi me netko. Taj netko je ušao u vodu i legao pored mene. Otvorila sam oči i vidjela Luku. Pozdravila sam ga i okrenula sam se na drugu stranu.
I kako sam zaboravila da sam na luftiću pala sam u vodu. Ispustila sam mali vrisak prije nego što sam pala u vodu.
Izronila sam i čula sam Luku kako se smije. A znate kako ja ne volim kada se netko smije meni. Ja sam zaronila.
I izronila sam točno ispod luftića. Svom svojom snagom preokrenula sam luftić. I onda je Luka pao u vodu.
Krenula sam se smijati kao nikad do sad. Izronio je i krenuo je prema meni. A ja sam krenula plivati po bazenu.
Ako me uhvati Bog zna što će mi napraviti. Koliko brzo sam ja plivala on me je pratio. Nakon još 3 minute nisam mogla više pa sam stala.
A znam da nisam trebala ali što ću tako i onako će me uloviti. On je već došao do mene, a ja sam pokušavala doći do zraka.
Primio me je za bokove i stavio je moje noge oko njegovog kuka. A moje ruke oko njegovog vrata.
OVAKO ALI SKROZ U VODI:
Gledali smo se u oči tako jedno valjda 2 minute. Onda mi je on primio obraze i strastveno poljubio.
Tako smo se ljubili jedno 3 minute bez prestanka. Ali je meni ponestalo zraka pa sam se odmakla od njega.
Samo me je zbunjeno pogledao. I onda je shvatio da trebam zraka. Pa me je samo zagrlio. I tako smo se grlili jedno sigurno 5 minuta.
Dok meni je postalo dosadno pa sam se malo zezala s Lukom. On je bio suh oko ramena pa sam ja samo uzela vodu i polila ga s vodom.
Dok sam ga poljevala maknula sam se iz njegovog zagrljaja. Tako da on mene ne može politi jer sam i ja bila suha kod ramena.
Odmaknula sam se od njega i vidjela da je bio zbunjen ali u isto vrijeme malo ljut. Krenula sam brzo plivati.
A on je krenuo za mnom po osvetu. Brzo sam došla do stepenica za van iz bazena i požurila sam da se popnem.
Krenula sam trčati oko bazena dok me je on lovio. I onda sam došla do dijela koji je bio jako jako dubok.
Skupila sam hrabrosti i krenula sam plivati da dođem do drugog kraja. Ali dok sam bila na pola puta nešto me je zgrabilo za nogu.
Nisam razmišljala samo sam krenula vrištati. I onda me je to nešto pustilo i netko je izronio. Svo to vrijeme sam vrištala.
Netko me je zagrlio i tada sam tek prestala vrištati. Krenula sam se tresti od straha. I onda taj netko je rekao:
"Ljepotice oprosti što sam te uplašio". To je bio Luka. "Molim te više nemoj to napraviti"- cijela sam se tresla od straha.
"Idemo van ljepotice"-rekao je. "Ok"- još sam bila pod utjecajem straha. Stavio je noge oko svojeg kuka, a onda sam ga ja samo gledala.
On je plivao tako sve dok nismo stigli do stepenica. Popeli smo se po stepenicama ni za to vrijeme me nije pustio.
Uzeo je moj ručnik i ogrnuo me ručnikom i on je sjeo na ležaljku sa mnom. Tako me je držao jedno 5 minuta dok se ja nisam odmakla.
Ustala sam se okrenula sam se prema jednoj od ležaljka i tamo je bio ručnik. Otišla sam po njega uzela ga i kada sam došla do njega.
Ugledala sam njegove pločice. ISUSE KRISTE BIO JE TAKO ZGODAN I K TOME JOŠ JE MOKAR. VRH VRHOVA.
"Sviđa ti se što vidiš ljepotice"-rekao je. "Naravno da, da izgledaš kao oni grčki bogovi."- rekla sam mu.
"Smijem pipnuti?"- upitala sam ga. "Još pitaš pipaj"- rekao je. Krenula sam prema njemu i onda me je on povukao sebi u krilo.
I onda sam izvukla ruku i pipnula sam njegove pločice ISUSE KRISTE. I onda sam se sjetila da sam mu htjela dati ručnik.
"Možeš se malo odmaknuti od ležaljke?"- upitala sam ga dok sam se ustala. "Naravno"- odgovorio mi je.
Odmaknuo se od ležaljke onda sam ja rastvorila ručnik i onda sam ga ogrnula ručnikom. Samo se nasmijao i onda me je povukao njemu u krilo.
Bilo je već 19:00. "Danas u 21:00 trebamo biti na nekakvoj proslavi"-rekao je. "Ok moram i ja biti tamo?"-upitala sam ga. "Ako mi želiš biti pratnja?"-upitao me.
"Kakvo je to pitanje da mogu biti tvoja pratnja"-uzviknula sam. Onda sam se dignula s njega pogledao me zbunjeno.
"Ne gledaj me tako idem se spremiti". Rekla sam dok sam trčala u kuću. I onda sam čula njega kako se glasno smije.
Pozdravila sam poslugu i kuharicu i onda sam krenula prema sobi. Na putu me je jednu posluga za ustanovila tako što je stavila ruku ispred da ne mogu proći.
"Što radiš pusti me da prođem"- rekla sam joj. " A ne tako lako da si se odmah udaljila od Luke jer je on moj".-rekla je posluga.
"Ja da tebe slušam nema šanse hahahah" "Ako nećeš da slušaš onda ćeš doživjeti posljedice"- rekla je dok me gurala prema iza.
Uskoro sam došla do stepenica i ona me je pogurnula. Vrisnula sam Luka!!! On je vidio poslugu i mene koja već padam po stepenicama.
Pala sam na prvu stepenicu pa na drugu i treću sve me boljelo. Došla sam do kraja stepenica i vidjela sam Luku kako kleči ispred mene i drži moju glavu na njegovim nogama.
Vikao je moje ime ali je govorio tako tiho u mojim ušima. Oči su se same zatvarale iako sam si govorila nemoj ih zatvoriti.
Samo odjednom mrak ne čujem ništa sama tišina. Bilo bi lijepo malo odspavati.
LUKA P.O.V.
Gledam kako pada po stepenicama. I moju poslugu kako se smije ali joj osmijeh padne kada vidi mene.
Samo sam joj rekao hladno "ako joj se nešto desi mrtva si". Trčao sam do stepenica jer sam vidio da je Ema još malo pa završila sa padanjem.
Pala je na pod klečao sam ispred nje primi sam njezinu glavu na moje noge. Vikao sam njezino ime ali nije mi odgovorila.
Samo me je gledala počela je zatvarati oči ali nisam joj dao. Samo sam se na sekundu okrenuo i vidio da je zatvorila te svoje prekrasne oči.
NE! NE! NE! NE! NE! NE! NEEE! Ne mogu joj dopustiti da umre. Primio sam je u naručje i krenuo sam van u auto.
Polegao sam je na zadnje sjedalo i krenuo sam. Putem sam zvao svog prijatelja koji je doktor i ima privatnu kliniku.
Rekao sam da imam jako hitnu situaciju i da sam tamo za 2 minute. Dao sam gas koliko sam mogao.
Zanemario sam sva crvena svijetla samo da dođem u kliniku da je spasim. Napokon sam došao u kliniku.
Ispred je već čekao moj prijatelj......
OVO JE MALO DUŽI PART NADAM SE DA VAM SE SVIĐA. OPROSTITE ŠTO NISAM OVO OBJAVILA PRIJE NISAM IMALA VREMENA. ALI TU JE OVAJ PART. KOJI IMA 1173 RIJEĆI. I TO JE TO. VIDIMO SE U NOVOM PARTU.
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.