Part-12

464 6 0
                                    

Bude me zrake sunca. Luka još spava ali ga ne budim. Odlazim u toalet i palim tuš. Skinem se i uđem u tuš. 

Po mojem tijelu padaju tople kapljice vode dok ja razmišljam. Razmišljam što bi se desilo da nisam upoznala Luku.

Možda bi sada bila sretna. Možda bi provodila više vremena s  obitelji. Prestanem razmišljati jer sam pod tušem već 30 minuta.

Brzo stavim šampon na moju kosu i tijelo. I isperem sve sa sebe. Izađem iz tuša pa se krenem se sušiti ručnikom.

Kada sam bila završila sa sušenjem tijela. Stavila sam drugi ručnik oko moga tijela. I onda sam se prebacila na sušenje kosu.

Nakon 10 minuta sušenja kose napokon sam bila gotova. Izašla sam iz toaleta i vidjela sam Luku kako sjedi na krevetu.

Luka se okrenuo i njegova usta su se otvorila. Bila sam uvijena u ručnik ali 100% da je Luka već zamišljao mene golu.

Otišla sam do ormara i kada sam našla kombinaciju otišla sam u toalet da se presvučem.

Moja kombinacija:

Izašla sam iz toaleta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izašla sam iz toaleta. A Luke nije bilo nigdje. Valjda je otišao dolje.  Otišla sam dolje i osjetila predivan miris hrane.

Sišla sam dolje i vidjela Luku kako jede palačinke.  Sjela sam za stol. I navalila sam na palačinke. Jer sam bila gladna.....

Oprostite ovo je bio malo kraći nastavak jer mi se jako spava. I još moram napraviti nastavak za onu drugu priču. Vidimo se.

NjegovaWhere stories live. Discover now