Imala je poderanu odjeću. Lice svo modro od plakanja. Imala je puno modrica. Ništa drugo nije zaslužila.
Sama si je kriva. Dolazim do nje. Sjedi na stolcu zavezana i spava. Čučnem se do nje i krenem ju šamarati.
A ona se nakon 2 jačeg šamara probudi. Kada me ugleda oči joj se rašire. Valjda me nije očekivala.
"Draga moja ovo ti nije trebalo mogla si živjeti bolje, a sad ćeš biti mučena do smrti."
Čujem kako se netko smije pogledam u pravcu odakle čujem smijeh. I tamo na stolcu zavezana sjedi Bella.
Smije joj se. Toliko mi se ona gadi.
"Bella ti ćeš isto tako završiti."
Nakon što to kažem njezin osmjeh padne. I samo prestane sa smijanjem. Svoj pogled usmjeravam na onu likušu koja me bacila niz stepenice.
Ustanem se i počnem kružiti oko njezinog stolca. Stanem iza nje. A na vratima je Luka koji se smije.
Pogledam ga pa te se i ja glasno nasmijem. Nakon kratkog smijanja prestanemo oboje. Ali osmjeh na našim licima ostaje.
Povučem ju za kosu najjače što mogu.
"Draga znaš da me nisi gurnula niz stepenice možda ovo nebi proživjela"
Pustim ju, a u ruci mi ostane nešto od njezine kose. Obilazim stolac i stanem ispred nje. Pogledam je u oči.
I zadam joj najjači šamar.
"Ovo je samo početak"
Najjače je ošamarim jedno 5 puta. Obrazi su joj crveni i već mokri od plača. Oči su joj skroz mokre.
Nakon šamaranja tek krećemo. Zadam joj jaki udarac u trbuh. Na taj udarac se samo iskrivi. Stavila je svoje ruke na trbuh.
Maknula sam joj ruke i zadala takva 3 udaraca u trbuh. Neka sada ona osjeća kako je meni bilo. Odlazim do Luke.
Poljubim g u obraz i samo se malo nasmiješim. Znam da Luka uvijek nosi pištolj sa sobom. Tako da uzmem pištolj.
Okrenem se prema toj curi. I kad je vidjela mene kako držim pištolj. Širom je otvorila oči. Samo sam joj se nasmiješila.
"Ovdje završava tvoj bezazleni život"
I nakon tih riječi upucala sam je točno u čelo. Okrenula sam se prema Luki i kada sam došla do njega poljubila sam ga na usne.
No bilo je to na blic. Samo sam izašla iz jedne samnice u drugu.
"Sad je red na tebi".....
Bokić ovo je malo kraći dio ali obećavam vam da će sljedeći dio biti duži. Vidimo se društvo.
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.