LUKA P.O.V.
Ispred bolnice je čekao moj prijatelj s par doktora i medicinskim sestrama. Stao sam i uzeo sam Emu u naručje.
I stavio sam je u krevet koji se brzo kretao bolničkim hodnicima. Došli smo do vrata operacijske sale.
Nisu mi dopustili da uđem dalje ali moram joj držati ruku. Sav u šoku što se desilo sjeo sam na stolicu koja je bila pored operacijske sale.
Nedugo iz operacijske sale izašao je Marko(on je moj prijatelj/doktor). "Što se desilo s njom?"- upitao me Marko.
"Ona kurva iz moje posluge je gurnula Emu da padne niz stepenice"- odgovorio sam mu na pitanje uzrujan.
"Bit će dobro zar ne?"- pitao sam doktora. " Napraviti ćemo sve što možemo imaj vjeru spasit ćemo je".
Rekao je Marko. Okrenuo se i krenuo je natrag u operacijsku salu. Ja ne mogu više da čekam. Prvo moram otkazati onu zabavu.
Nazvao sam vlasnika i rekao sam mu da neću doći na zabavu jer se dogodila mala nezgoda. I da ćemo se vidjeti uskoro.
Onda sam se sjetio da je Ema dobra s Anamarijom i da bi ona trebala doći ovdje. Nazvao sam joj i rekao sam joj da dođe u bolnicu Venle.
Prekinuo sam i nazvao sam jednog od mojeg vozača i rekao sam mu da spremi auto i da s Anamarijom dođe u bolnicu Venle.
Zvao sam mojeg zaštitara Ivana da ide s Martinom vidjeti kamere što se desilo na stepenicama. Tko ju je pogurnuo.
I kada vidite tko je odvedite tu osobu u podrum. I nikoga ne puštajte s imanja osim Anamarije i mog vozača.
Prekinuo sam i ubrzo se Marko izašao iz operacijske sale. Ustao sam i upitao ga" Što je s Emom?".
"Ima potres mozga ali blagi, imala je unutrašnje krvarenje ali smo to za ustanovili . I usput su natučena rebra i ima slomljenu desnu ruku."- rekao je Marko.
"Ubit ću tu kurvu kada dođem doma"- rekao sam. "I kada mogu vidjeti Emu?"-upitao sam ga. "Za jedno 5 minuta će je odvesti u sobu i bit će na promatranju 24 sata".
"Kad ću je moći vidjeti?"- upitam ga opet. "Pa za jedno 20 minuta ćeš moči, a sad ja moram da idem vidimo se"- i otišao je.
Vidim izdaleka vidim da su stigli Anamarija i moj vozač. Krenem prema njima, a Anamarija me gleda.
"Bilo je loše ali sad je dobro"-rekao sam. Anamarija je tad napokon prodisala. "Marko je rekao da će moje moči vidjeti za jedno 20 minuta".
Ubrzo mi je zazvonio telefon pa sam se javio. To je bio Ivan. Rekao je da je našao onu koja je gurnula Emu niz stepenice.
Zaključaj je u podrum, zaveži je, nemoj joj dati ništa za jesti ni za popiti. Ajde bok. Prekinuo sam i krenuo sam prema Eminoj sobi koja je bila 346.
Sjeo sam na stolac pored vrata i čekao sam da prođe 20 minuta.
EMA P.O.V.
Budim se i jakim bolovima. Glava me boli, ruka i rebra. Dobro je nisam umrla. Ali gdje je Luka. Htjela bih ga zvati ali ne mogu.
Htjela bih ga zagrliti i poljubiti ali ne mogu. Nakon jedno 5 minuta netko ulazi u sobu. I kada mene vidi da sam budna odmah zove doktora.
Po glasu čujem da je to Luka. Pokažem mu s rukom da dođe bliže i da sjedne. Došao je i sjeo na stolac pored kreveta.
Primio mi je ruku i poljubio ju je nježno. Zatim je ušla Anamarija i njoj sam samo nasmiješila. I onda je ušao neki lik obučen u crno valjda njegov sluga.
I onda ulazi neki visoki dečko to je bio doktor. Krenuo me je ispitivati-"Bok Ema, ja sam tvoj doktor. Zovem se Marko. E sad ću te pitati nekoliko pitanja. I znam da ne možeš baš pričati pa zato klimaj glavom. Ovako dali te nešto boli."
Klimnula sam glavom u pozitivnom smislu.
"Dali te boli glava"
Klimnula sam glavom u pozitivnom smislu.
"Boli li te noga"
Pokazala sam rukom kao malo.
"Dobro, dali te boli desnu ruka"
Klimnula sam glavom u pozitivnom smislu.
"Dali te boli lijeva ruka"
Pokazala sam rukom kao malo.
"Dali te bole rebra"
Klimnula sam glavom u pozitivnom smislu.
"Dali te boli vrat"
Klimnula sam glavom u negativnom smislu.
"Dali te boli još nešto"
Klimnula sam glavom u negativnom smislu.
"Do sutra popodne ćeš ovdje biti na promatranju nemoj se puno umarati i želim ti brz oporavak"
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.