25

333 5 0
                                    

Ulazimo u sobu baca me na krevet. Zagleda se u moje oči. I onda me strastveno poljubi. Krene mi svlačiti odjeću.

Prvo svlači majicu pa tek svoju. Sve to radimo ljubeći se. Stanemo na trenutak da uzmemo zraka. 

Zagledam se u njegove pločice. Ima mišiće i sigurno milijun tetovaža. 

"Sviđa ti se što vidiš"

"Naravno kakvo je to pitanje"

Nasmiješi se, a ja krećem u bitku sa našim jezicima. Svućem mu hlače pa i on meni. Ostali smo samo u donjem vešu.  

Luka me pogleda u oči. 

"Okreni se"

Okrenem se. A on mi otkopčava grudnjak. Koji se ubrzo na podu sa ostatkom odjeće. Spušta svoju ruke na moje gačice.

Pa i njih polako svuče. I one se nađu među ostalom odjećom. Okrene me. A sada ga gledam u lice dok su njegove oči bila na mojim grudima.

On je sjedio na krevetu.  A ja sam kleknula  ispred njegovih nogu. Svukla sam njegove gače. A iza njih se krio tvrd, velik, uzdignut penis.

"Ovo nikad prije nisam radila"

"Nema veze sve možeš naučiti"

Uzela sam njegov penis u ruke. I navlačila sam njegovu kožicu. Zastenjao je. Nije mi dugo trebalo stavila sam ga u svoja usta.

LUKA P.O.V. 

Moj kurac je navlačila u svojim rukama. Kako dobar osjećaj. Sa mojih usana je pobjegao izdasaj uživaja. 

Stavila ga je u usta. Cijelo vrijeme je gledala u oči. Tako dobro je to radila. Nagnuo sam svoju glavu unazad i zastenjao.

Primio sam joj kosu nježno ali grubo. Svoja je usta više raširila. Išao sam sve brže i dublje. Gušila se, a meni je to stvaralo zadovoljstvo.

Bio sam pri vrhuncu. Ona je nekako to osjetila. Odmakla se od mojeg kurca i podigla se. I ja sam se za njom digao.

Bacio sam je na krevet nježno. Raširio sam joj noge. I moga sam vidjeti kako je bila mokra. To mi se sviđalo. 

Stavio sam glavu između njezinih nogu. I krenuo sam sa svojim radnjama. 

EMA P.O.V.

Bacio me je na krevet tako nježno. A raširio mi je noge tako grubo. Pogledao me je u oči kao da je tražio dopuštenja.

A ja sam samo zabacila glavu unazad. Prvo mi je ostavljao vlažne poljupce na bedrima. I onda se usmjerio na moju frendicu.

Na njoj je prvo ostavljao vlažne poljupce. On se igrao. Ali nakon male igre odmah se usmjerio na moju frendicu.

Krenuo je da je liže. Zastenjala sam. To je tako dobar osjećaj. Ubacio je prvi prst. Zastenjala sam glasnije. 

Pa sam prekrila usta.

"Princezo mići te ruke sa tvojih predivnih usana neka svi čuju da si samo moja"

Maknula sam ruku sa svojih usana. I onda je ubacio još dva prsta. Glasnije sam zastenjala. Ovo mi tako godi.

Osjećala sam da sam pri vrhuncu. I on je mogao to primijetiti. Počela sam se grčiti. Prestao je s radnjama. 

Pogledala sam ga ispod oka.

"Zašto si prestao"

"I ti si prestala kad sam i ja bio na vrhuncu"

"Istina". rekla sam u svoju bradu.

"Želim te"

"I ja tebe"

Bez upozorenja je ušao u mene. Prvo sam vrisnula od boli. Ali bio je nježan dok mu nisam dala znak da ubrza.

Probali smo sve poze. Imamo i čak omiljene. Ali o tome ne ćemo. Nakon 1 sata. Uspjeli smo svršiti. 

Legli smo na krevet zadihani. 

"Ovo mi je bio najbolji seks u životu"-on

"I meni"-ja

"Hoćeš  da gledamo"- on

"Može ali se idem prvo istuširati"-ja

"Onda idem sa tobom"-on

"OK"-ja

Pozdrav ljudi. Evo mene s mora. Nažalost nisam napravila nastavak priče prije. Ali evo ga sada. Nadam se da vam se sviđa.

NjegovaWhere stories live. Discover now