Gledaj tata ja još Anu i Mariu ne mogu prihvatiti kao obitelj. Sve se desilo tako brzo. Mamina smrt pa Ana pa vaše vjenčanje pa Maria. Trebam još malo vremena da se sve vratim na mjesto.
Ali tata ako si ti sretan i ja sam. Ja tvojoj sreći neću stati na kraj. Imaš još mnogo godina da živiš budi sretan.
A sada odi jest, a ja ću da idem u šetnju. Tata je izašao iz sobe i zatvorio je vrata za sobom. Vani je bilo malo hladno iako će uskoro biti ljeto.
Obukla sam sivu trenirku i crni top. Obula sam patike uzela sam mobitel i slušalice. A kada sam izlazila iz kuće uzela sam vestu.
Izašla sam i u mene je popuhao topli vjetar. Stavila sam slušalice u uši i pustila sam moju omiljenu play listu koja me smiriva.
Imala sam čudan osjećaj da me netko prati. Okrenula sam se i vidjela čovjeka u crnom kako me prati.
Krenula sam trčati ali me on sustigao stavio je vlažnu krpicu na moja usta. I ubrzo sam vidjela mrak. Koliko sam vidjela bila sam u nekakvom podrumu sa malim prozorčićom.
Nekako sam se uspjela odvezati ustala sam se s stolca i rastegnula sam se. Nakon kratkog rastezanja potrčala sam prema vratima.
Krenula sam lupati i vikati za pomoć. Nakon 2 minute začula sam korake kako dolaze prema vratima.
Otišla sam do stolca i uzela sam konopac. Stala sam se iza vrata, a ta netko je otključao vrata i ušao u prostoriju.
A ja sam odmah skočila na njegova leđa i stavila sam konopac oko njegovog vrata nisam ga htjela ubiti ali sam ga onesvijestila.
A sad Ema bježi. Krenula sam prema stepenicama kada sam se popela imala sam što vidjeti. Soba puna ljudi, a među njima je bio i Luka.
Ema kako si glupa pa on je mafijaš. Krenula sam trčati prema stepenicama na kat. Kada sam se popela vidjela sam da me ljudi prate gore.
Potrčala sam do neke sobe u kojoj je bio ključ hvala Bogu. Zaključala sam se i otišla sam do prozora nije bilo visoko.
Otvorila sam prozor i pripremila sam se da skočim ali su oni provalili u sobu. Rekla sam bože pomozi i skočila sam.
Čula sam Luku kako je vrisnuo NE! Uspjela sam se ustati s poda i krenula sam trčati prema šumi.
Već sam bila uveliko u šumi i čula sam viku iza sebe i Luku kako govori" kako god znate i umijete nađite je".
Bježala sam koliko brzo sam mogla uskoro sam vidjela čovjeka ispred sebe zastala sam. Okrenula sam se u drugom smjeru i krenula sam trčati koliko god su me noge nosile.
Čula sam ovog iza sebe kako viče" ljudi našao sam je ali bježi." Uskoro sam došla do ceste krenula sam trčati po cesti.
Ali netko je skočio iz šume i ulovio me. Kako me je zaskočio pala sam i lupila sam glavu. Taj netko je vikao" našao sam je ali pomoć ljudi POMOĆ!" nakon toga zastupio je mrak.
Budim se s jakom glavoboljom. Otvaram oči i vidim da sam u nekoj crnoj sobi i da ležim u krevetu.
Nedugo netko je ušao u sobu. "Ooo princeza se probudila" "Luka što želiš od mene pusti me".
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.