Bude me zrake sunca. Iskreno stvarno mi se ne da otvarati oči. Nakon 5 minuta ležanja otvaram oči.
Gledam oko sebe i vidim Luku kako spava kao beba. Nasmijem se i mičem njegove ruke s mojeg struka.
Kada se oslobodim iz njegovih ruku ostavim mu nježni poljubac na nos. Dižem se i pitam se kako sam dospjela u ovu haljinicu.
Valjda me Luka presvukao. Ta me činjenica užasava. Odlazim do prozora i otvaram zavjese i otvaram prozor.
Iz sobe možeš doći na terasu. Pa sam prošla kroz prozor i došla sam na terasu. Vani je već krenulo ljeto.
Tako da mi nije bilo hladno. Naslonila sam se na ogradu. I krenula razmišljati. Dali moj tata mene traži, dali je moj nestanak prijavio policiji. Ako nije moj nestanak prijavio zašto nije.
Dali mene on zapravo voli, dali je sada njima bolje bez mene. Toliko pitanja, a nijedan odgovor. Dok razmišljam Luka se probudio i došao je na terasu.
Zagrlio me sa leđa i poželio mi je sa svojim jutarnjim seksi glasom jedno "Dobro jutro". Uzvratila sam mu "Dobro jutro".
Dok me još grlio sa leđa poljubio mi je obraz. Onda me je iznenada okrenuo pa me poljubio na usne.
Ja sam mu uzvraćala poljupce. Ja volim njegove poljupce ma ne volim ja obožavam njegove poljupce.
Mogla bih ga ljubiti dan i noć. Odmakli smo se jedno od drugog. A on me iznenada zagrlio. "Ti ne znaš kako sam ja sretan što imam tebe".
Mene je to smekšalo pa sam ga primila za obraze i poljubila ga na blic. Odmakla sam ga od sebe i rekla sam mu " Idem se okupati".
"Idem ja s tobom"-rekao je. "Luk može sljedeći put ne sada"- rekla sam, a on se rastužio. Ali sam ga zato poljubila na dugo.
Kada smo se odmakli poljubila sam ga još jednom ali na blic. Pa sam krenula u kuću. Osjetila sam pogled na mojem dupetu.
Pa sam se okrenula i vidjela njega kako gleda u moje dupe. On me pogledao u oči, a ja sam se samo nasmijala kao i on.
Dok sam odlazila rekla sam "Ti mene više nećeš svlačiti i oblačiti." "Griješiš"-viknuo je dok sam ja već bila u ormaru.
Uzela sam prvu kombinaciju i otišla sam u toalet. Za sobom sam zaključala vrata. Pustila sam vodu dok sam se ja svlačila.
Ušla sam u tuš i osjetila sam tople kapljice. I moji su se mišići odmah upustili. Stavila sam šampona na kosu i tijelo.
Pa sam to oprala. Stavila sam regenerator na vrhove kose pa sam i to oprala. Izašla sam iz tuša i brzo sam se osušila i obukla.
Jer je bilo hladno. Obavila sam higijenu i osušila sam kosu. Nakon 30 minuta provedenih u toaletu izašla sam van sva mirišljava.
I stavila sam ovu haljinu:
Sišla sam u kuhinju i vidjela samo kuharicu. Pa sam se htjela upoznati kako spada.
OVO ŠTO SAM OSTAVILA KAO VIDEO MOŽETE SLUŠATI KROZ CIJELU PRIČU AKO ŽELITE AKO VAM JE TAKO LAKŠE! VIDIMO SE "!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Njegova
FantastikEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.