Ona ga je samo uzela. A ja sam se nasmijala...
Zalupila je vratima no to mi nije smetalo. Ustala sam se iz stolca i krenula sam prema vratima no zaustavio me njegov glas.
Nemoj još ići sjedni.- Rekao mi je. Sjela sam makar sam željela čim prije da izađem iz prostorije van. Još uvijek se ljutiš na mene?- Pitao me je tihim glasom.
Ne.- Kratko i jasno sam mu odgovorila. Super ona se prestani tako ponašati.- Odbrusio mi je. Ja sam ga ošinula sa pogledom.
Trebaš me još nešto?- Pitala sam ga. Da.- Rekao mi je nekako zainteresirano. Što trebaš.-Rekla sam mu bez osjećajno.
Šutio je i šutio. Nije mu se dalo govoriti. Digla sam se iz stolca i krenula sam iza njegovog stola pa i iza njegovog stolca.
Obvila sam moje ruke oko njegovog vrata. Svoju glavu sam stavila na njegovo rame. Šutio je ali je moje ruke primio u svoje.
Maknuo ih je sa njegovog vrata pa se okrenuo sa stolcem. Primio me je za struk i stavio me je u njegovo krilo.
Stavila sam svoje ruke oko njegovog vrata, a glavu sam stavila na njegova prsa. Njegove su ruke obvile moje tIjelo.
Oprosti.- Rekla sam mu. Za što?- Upitao me je. Što sam te tako napala.- Rekla sam tiho i potišteno.
Svi bi napali nekoga da takvo nešto pomisle.- Rekao mi je utješno. Mogu ovako ostati zauvijek.- Upitala sam ga. Naravno da možeš.- Rekao je dok se polagano smijao.
Iskreno ovo je najudobnije mjesto na svijetu. Oči su mi se same zatvarale. Naravno, morala sam zaspati. Svatko bi mogao.
Nakon nekog vremena probudilo me kucanje na vratima. Otvorila sam oči i našla se u krevetu, kako?
Nije me briga, ali kucanje je nastavilo. Hjoj sad se treba dignuti. Otvorila sam vrata, a iza njih je bila nepoznata osoba.
Bio je to jedan od čuvara pretpostavljam. Jer vidim da nosi odijelo i to crno. Oprostite što vas uznemiravam no moj šef je rekao da vas pripremim i da za 25 minuta krenemo. - Rekao je.
Dobro, kako se trebam obući? Nešto elegantno- Odgovorio mi je i ostavio me je u sobi samu. Otišla sam do ormara sa haljinama. Što sada obući?
Ne, ne, ne, ne, ne. E ova mi se sviđa.👇🏼
A sada šminka👇🏼
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.