Već je prošao jedan dan. Popodne je. Spremam se da idem doma. Napokon ovdje ne mogu biti. Sprema čekam na krevetu jedno 2 minute.
Dok nije Luka prošao kroz vrata držeći buket ruža i dok se smiješkao približavao mi se.
BUKET RUŽA:
Digla sam se i primila sam buket predivan je. Stavila sam ga na krevet zagrlila sam Luku ali ne jako jer me boli ruka i rebra.
Poljubila sam ga na blic ali je ga je on produžio. Napokon smo se odvojili da možemo da dišemo.
Uzela sam buket ruža sa kreveta i neke stvari i onda smo izašli iz sobe. Otišli smo do njegovog prijatelja i rekli smo mu da idemo.
Pregledao me je i onda me je otpustio. I poželio mi je sreću. Izašli smo iz bolnice i otišli smo u auto.
Vozimo se jedno 10 minuta. I ja umirem od gladi.
"Luka"
"Reci"
"Ja sam gladna"
"Što želiš jesti"
"Mek"
"Ok do tamo trebamo jedno 5 minuta"
"Ja ću naručiti što želiš"
"Može dva chesseburgera, cola, nageci, i pomfrit srednji"
"Ok onda se ti sakri da te ne vide"
"Ok"
Otišla sam na zadnje sjedalo i sjela sam na sjedalo iza Luke. Stakla su zatamljena tako da nitko ne može da vidi kroz njih.
Stao je u red i kad je došao njegov red on je naručio pa produžio. Platio je pa je uzeo hranu. Vratio se na cestu, a ja sam se sjela naprijed.
"Smijem jesti u autu?"
"Da"
"JEJJ!"
Uzela sam hranu i krenula sam je jesti.
"Hoćeš ti jesti svoju hranu"
"Može otvoriš mi je"
"Naravno"
Uzela sam njegovu hranu otvorila sam je i dala mu jesti. Do vile smo došli i sve smo pojeli. Ovu vilu još nisam vidjela.
VILA:
Ušli smo u vilu i to je bila stara vila u onoj koja me je ona likuša bacila mene pod stepenice.....
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.