34-kraj

341 3 0
                                    

Letimo privatnim avionom, ne znam koliko dugo putujemo niti gdje putujemo. Želim da se iznenadim.

Luka pored mene spava i izgleda kao anđeo, ne želim ga buditi. Odjednom se avion malo zatresao i on se probudio.

Ja sam se preplašila, ali me je odmah primio u svoj zagrljaj. Volim njegove zagrljaje. Ne da ih volim obožavam ih.

Nakon par minuta sve je bilo uredu. Pustio me je iz zagrljaja ali me j poljubio. Rekao je da će sve biti uredu i da se ne moram bojati.

Pitala sam ga kada stižemo i rekao je za sat vremena. Stigli smo i Luka je moze biti Luka da ne bude normalan.

Majmun mi je stavio povez na oci. Mrzimm gaa.

(SAT VREMENA KASNIJE)

Stigli smo, a on mi jos neda da skinem povez. Vodi me do neke prostorije valjda nasa soba. Pride mi Luka odozada i zagrli me. No zna da ne mogu cekati pa mi pocne skidati povez.

Ovo nije soba ovo je jebeniii katt. Apartman je velik kao jedan kat nase kuce.

Udemo i stavimo kofere u sobu koja je btw ogromna. Crna, prekrasna ali elegantno uredena soba.

 Crna, prekrasna ali elegantno uredena soba

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Luka pa ovo je prekrasno.
Ljubavi,ovo je samo za nas. Gledaj.
Okrene me prema sebi.
Ne zelim te nikada pustiti ni ikad budem jer ti si sve sto mi trebas. Koliko god ovo da djetinjasto zvucalo istina je. Volim te.

Luka, volim i ja tebe i uvijek znaj nikada necu pustiti tebe. Jer stvarno mi trebas.

*MJESEC DANA KASNIJE*

Ovaj odmor mi je stvarno trebao. Prije dva dana smo se vratili, a Luka se odmah bacio na posao. A ja i moja trudnoca se snosimo.

Naravno vec sam bila na ultrazvuku bez Lukinog znanja, nikome ni rijec o ovome. Bilo je savrseno. Planiram mu uskoro reci no ne znam kako ali jedno znam volje ce to dijete bez razloga.

*1 GODINA NAKON*

Prosla je i godina. Dobila sam curicu. Zove se Ellena. Prekrasna je. A ja i Luka nikad bolje. Previse se bojao tjekom trudnoće da mi nesto ne napravi.

No ipak sve je dobro proslo. Nasa mala obitelj se preselila u drugi dom. Trebalo nam je malo slobode, zraka od one kuce.

Ova je prekrasna. Bas se moze osjetiti da je obiteljski dom. Nije sva crna i siva kako bi Luka htio no ipak se malo zalio.

No tu sam se i ja malo zalila pa je on odustao. Kuca je topla ima nekih soba koje su crne,sive i tako no ne zalazimo u njih cesto.

Luka se mafijom toliko ne bavi od kad sam porodila no jos uvijek se bavi. Volim ga najvise na svijetu i on mene mora bez obzira.

Sad me mora trpjeti. Sta je tu je. Sam si je kriv no necemo o tome tu je nas kraj. Volimo se i previse imamo se najvise. I ja, Luka i Ellena smo najsretnija obitelj na svijetu. Dok je jos i drugo dijete na putu.....

*KRAJ*

Bokiccc, nadam se da sam vam falila ipak ovu pricu vec odugovlacim i pun omi je trebalo da dodem do kraja. Naravno necu napraviti los dio price. Jer ne zelim sebe muciti ni vas jer ce to trajati i jos pet godina. No sto je tu je. Nadam se da vam se svidjela i to je to. Vidimo se u novoj prici. Vec imam nesto u glavi no vidjet cemoo. Vidimo seeee

NjegovaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora