Krenu mi suze. Luka gdje si sada kada te trebam...
Lik je otišao do nekakvog stola. I maknuo je nekakvu prašnjavu plahtu. Ispod plahte su se nalazili noževi, pištolji, municija...
Gledam kako uzima nož i ide prema meni sa nekakvim čudnim smiješkom na licu. Stao je ispred mene i prešao je par puta po nožu s prstom.
Pogledao me je u oči, a meni su suze već lile. "M-molim te n-nemoj"- jecala sam. "Prestani mucati!"- zaderao se.
Poskočila sam na njegovu viku. Približio mi je nož mom već uplakanom licu. O Luka gdje si? Osjetila sam kako se napravila porezotina na mom obrazu.
Krv je krenula teći niz moj uplakani obraz. Krv je padala na moju haljinu. Spustio je nož na moju haljinu i izrezao je svugdje.
Nakon toga me je pogledao opet u moje oči i približio nož mom drugom obrazu. Opet je zarezao u moj obraz.
Nedugo nakon toga meni se mrači pred očima, a prije nego što sam zatvorila oči čuli su se pucnjevi. Opet moj mir počinje.
LUKA P.O.V.
Vozim se u autu 150 na sat. Samo da moja djevojčica bude u mojim rukama. Dolazimo pred njegovu kuću i ulazimo.
Njegovi zaštitari su nas pokušali zaustaviti no ubili smo ih prije. Dolazim do polu-mrtvog zaštitara i pitam ga gdje je Ema.
"U-u po-odru-mu"- sporo i tiho je rekao. Zatim sam s digao od njega i upucao ga u glavu. Za to vrijeme moji su ljudi našli stepenice koje vode do podruma.
Sišli smo i kada smo ušli u podrum vidio sam moju djevojčicu kako sjedi zavezana na stolcu. Prekrivena krvlju, haljina razrezana, a glava je bila spuštena.
I vidim njega kako stoji malo dalje od nje. "E sada ćeš patiti"- rekao sam mu te ga upucao u koljeno.
Odmah je pao na pod i vrištati od boli. Moji ljudi su ga odveli, a jednom sam stražaru rekao da ga muče dok ne umre.
I tada su otišli, a u sobi smo ostali samo ja i moja prekrasna djevojčica. Dotrčao sam do nje. I odmah je odvezao.
Podigao sam ju i odnio sam je u auto. Brzo sam vozio i zato smo došli brzo kući. Na putu do kuće nazvao sam doktora koji nama pomaže.
Odnio sam ju u sobu gdje je čekao doktor. Kada sam je spustio na krevet odmah ju je krenuo pomagati.
Za jedno 20 minuta je bio gotov. Te je otišao i ostavio je nekakve lijekove. Ušao sam u sobu i na krevetu je ležala moja prekrasna djevojčica.
Otišao sam do našeg ormara i uzeo sam svoju majicu. Te sam ju svukao i obukao moju majicu. Izgledala je tako slatko u mojoj majici.
Rastrganu haljinu sam bacio. Te sam legao pored nje i stavio sam njezinu glavu na moja prsa. A moje ruke sam stavio oko njezinog struka.
Tako sam zaspao. Znajući da mi se ta cura zavukla ispod kože. I da hoću ne bih ju mogao maknuti iz života....
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.