Sjela sam na jednu od barskih stolica. Pa sam krenula govoriti:
"Dobro jutro"
"Dobro jutro"
"Smijem vas pitati nekoliko pitanja?"
"Naravno"
"Kako se zovete?"
"Ja sam Anamarija, a ti?"
"Ja sam Ema"
"Jako lijepo ime"
"Hvala koliko imate godina?"
"Ja imam 42 godine, a ti?"
"Sad sam tek napunila 17 godina"
"Kladila bih se da izgledaš starije"
Nasmiješila sam se joj i krenula sam dalje sa pitanjima.
"Koliko već godina radite za Luku?"
"Ima već 20 godina"
"Zar vam Luka nije dosadio?"- našalila sam se
"Naprotiv ipak on je zanimljiv muškarac"
"Svojom voljom radite za Luku?"
"Zapravo ne on me natjerao izgubila sam roditelje, nisam se školovala. I kada me je gospodin Kralj pronašao zaposlio me kao njegovu kuharicu"
"Jako mi je žao za vaše roditelje i vas"
"Zašto za mene meni je ovdje zapravo jako dobro, dobivam dobru plaću, imam za hranu, stan, imam sve što je potrebno da čovjek preživi".
"Što to kuhate?"
"Tortilje"
"Rado bi vam pomogla ali još trebam vremena da se razbudim"
"Nema veze iako ne trebate da mi pomognete"
Uzela sam šalicu za kavu i ulila sam si kavu. Pozdravila sam kuharicu i otišla sam u dvorište. Tu je bio jako velik bazen.
Sjela sam na stolac ispod suncobrana. Ispijala sam kavu.
Moj pogled:
Popila sam kavu odnijela sam šalicu u kuhinju. I oprala sam je i stavila na mjesto. Luka je bio na poslu pa ga nije bilo.
Krenula sam stepenicama na kat. Ušla sam u sobu i otišla sam do ormara da potražim kupaći. Uz toliko odjeće našla sam kupaći.
Kupaći:
Nisam htjela da se presvlačim u sobi iako sam sama netko može da uđe u sobu i da me vidi golu. Otišla sam u toalet i presvukla.
Bio je tako lijep kao krojen za mene. Uzela sam jedan veliki ručnik i krenula sam prema bazenu. Malo je potrajalo da dođem do bazena jer je vila jako velika.
Spustila sam ručnik na ležaljku i odvezala sam kosu. Ušla sam u bazen i topla voda dodirnula je moje tijelo.
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.