26

315 5 0
                                    

Jučer je dan prošao solidno. 

LUKE P.O.V.

Bude me zrake sunca. Polagano otvaram oči. I gledam oko sebe. I odjednom moj pogled padne na nju.

To prekrasno biće spava tako spokojno i mirno. Prekrasna je i slatka kada spava. Gledam je još par minuta.

Poljubim joj čelo i onda se dižem iz kreveta. Odlazim do ormara. I oblačim crne hlače i crnu majicu.

Vratim se iz ormara, a Ema još spava. Jučer mi je bilo fantastično. Ponovio bih to sto puta. Odlazim do vrata i izlazim iz sobe.

Odlazim do kuhinje tamo me dočeka Anamarija. Pogledam je začuđeno. Nije me primijetila dok ja nisam ispustio nekakav zvuk.

Okrenula se brzo, a na njezinom licu se pojavi osmijeh.

"Dobro jutro gospodine Luke"

"Dobro jutro, što radiš ovdje zar nisi u domu"

"Ne, nisam došla sam ovdje zbog Eme"

"Zašto"

"Ona mi je poput kćeri mogu joj se obratiti u svakom trenutku. I zato sam je zavoljela"

"Moram priznati ona je jako pametna i lijepa cura. Tko je ne bi zavolio"

"Točno to, a sada sjednite poslužit ću vam doručak"

"Dobro"

Sjednem za stol, a sekundu poslije već ispred sebe dobijem beštek i tanjur. Ubrzo je stavila i jelo na stol. Krenuo sam jesti dok nisam čuo da se netko spušta niz stepenice.

EMA P.O.V. 

Prebacim ruku prema Luki ali samo osjetim praznu postelju. Odmah otvorim oči i gledam oko sebe.

Nema ga u sobi. Dižem se sa kreveta odlazim do ormara. Ni tamo ga nema. Približim se vratima kupaonice i ne čujem nikakav glas.

Valjda je otišao na posao. Odem do ormara i nađem kombinaciju pa je obučem. 

KOMBINACIJA:

Odlazim do WC-a i obavljam higijenu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Odlazim do WC-a i obavljam higijenu. I kada to obavim izlazim iz sobe. I odlazim u kuhinju. Spuštam se niz stepenice, a u kuhinji čujem nekakve zvukove.

Spustim se i ulazim u kuhinju. Vidim Luku kako  jede i Anamariju koja pere posuđe. 

"Anamarija"

Ona se okrene i kada vidi mene na njezinom licu se pojavi najveći osmijeh na licu. Potrčim do nje i zagrlim ju. 

Suze krenu teći niz moje lice. Anamarija me odmakne od sebe i krene mi brisati suze. 

"Dušo nemoj plakati"

"Kada si došla"

"Danas rano ujutro"

"Možeš ovdje ostati zauvijek"

"Naravno dušo"

I opet me zagrli. Nakon nekoliko minuta se smirim. A ona me odvoji od sebe. 

"Želiš jesti"

Samo klimnem glavom i krenem prema stolu. I ugledam Luku sa smiješkom a licu. Približim mu se i poljubim ga.

"Dobro jutro"

"Dobro jutro ljubavi"

Ljubavi... zanemarim to što mi je rekao i sjednem na drugi kraj stola. I odmah dobijem jelo. 

NAKON 1 SATA

LUKA P.O.V.

U svojem sam uredu već jedno 20 minuta. Rješavam nekakve papire. Dok ne čujem da mi zvoni mobitel. Javijm se.

"Halo"

"Dobar dan gospodine Kralj, zovemo vas povodom zabave koju sprema gospodin Kingstone."

"Kakva zabava"

"Gospodin Kingstone mi je rekao da vam kažem da je zabava u 8 sati navečer. I da povedete pratilju"

"Dobro, a gdje se to održava"

"Održava se u hotelu Kingstone"

"Dobro vidimo se danas"

"Doviđenja"

"Doviđenja"

Prekinem poziv. Uz toliko posla još i zabava. Moram ići na nju. Matija mi je već dugogodišnji prijatelj.

Izlazim iz ureda i odlazi do sobe jer znam da je ona unutra. 


POZDRAV LJUDI EVO JOŠ JEDNOG NASTAVKA OPROSTITE ŠTO NIJE PRIJE IZAŠAO. 

NjegovaWhere stories live. Discover now