Naravno nisam se prepoznala. Toliko sam se zagledala da nisam vidjela Luku koji je došao iza mene i zagrlio me.
"Prelijepa si"- rekao je. "Znam"-na moj komentar se samo nasmijao. "Idemo da ne zakasnimo"-samo sam klimnula.
Ušli smo u auto i vozili se oko 20 minuta. Luka je izašao i otvorio mi vrata te mi pružio ruku koju sam prihvatila.
Kada sam izašla odjednom su se stvorili novinari. Svijetlo od kamere me zaslijepilo. Jedva smo došli do ulaza. A Luka je nešto govorio zaštitaru.
Gledala sam ljude svi su bili gladni. Ali čega. Uskoro sam bila povućena od strane Luke to je bio znak da krenem.
Ušli smo u nekakvu zgradu. I prošli kroz mnoga vrata i napokon smo došli do sale. Kada smo ušli odmah su nas svi pogledali jer naravno došao im je šef.
Odmah su neki ljudi došli do nas. I morala sam se rukovati s njima. Napokon smo došli do stola i nije bilo gdje za sjesti pa smo morali stajati.
Super. Kada sam pogledala oko stola bilo je oko 20 ljudi. Svi su bili lijepi. Čak dvoje su imali djevojke. Svi su bili u ranim 25.
Osim jednog čovjeka on je izgledao kao da je u kasnim 40. Odmjeravao me cijelo vrijeme. Fuj. Luka je to primijetio pa mu je nešto šapnuo.
Njegov izraz lica se promijenio. Nije me gledao. Nije prošlo dugo morala sam na zrak. Pa sam se ispričala i otišla na zrak, a iza mene su išla dva zaštitara.
Nije mi smetalo. Na putu sam otišla na wc. Zaštitari su ostali ispred vrata. Završila sam i oprala sam ruke.
Taman kad sam trebala izaći van netko me je primio i odvukao od vrata. Stavio je ruku na moja usta da ne mogu vrištati.
Okrenuo me je i bio je onaj oduran čovjek koji me je stalno odmjeravao. U jednoj ruci je imao nekakvu krpu, a drugu je imao na mojim ustima.
Ali ubrzo je stavio onu krpu na moja usta i sve je postalo tamno. Mir.
LUKA P.O.V.
Prošlo je oko 30 minuta. Nema je dugo. Otišao sam provjeriti. I na putu sreo sam moje zaštitare koji su imali uplašen izraz lica.
"Š-š-efe"- rekao mi je jedan. Mrzim mucanje. "Da". "Nestala je gospođica Ema". "KAKO TO MISLIŠ DA JE NESTALA"-počeo sam se derati na njih.
"Na putu do van otišla je na wc i mi smo ostali vani i kada je prošlo oko 10 minuta pokucali smo i nitko ništa nije rekao i onda smo ušli i vidjeli je da je nema".
"ISUSE KRISTE, OKUPITE OSTATAK EKIPE I IDEMO U POTRAGU ZA NJOM"-samo su klimnuli i otišli po ostatak ekipe.
Znam tko je oteo Emu. Matija Petrović. 100% ju je oteo jer sam vidio kako je gleda i da ju želi samo za sebe.
Javio sam ekipi da nađu informacije za njega i da pronađu njegovu lokaciju. Nije ni prošlo 10 minuta već su mi javili gdje se nalazi.
Već sam prošao pola puta. Ako joj učini nešto gadno mu se piše...
EMA P.O.V.
Budim se i glava me boli. Želim se pomaknuti ali ne mogu ruke i noge su mi svezane. Onome kome je svezao da Bog da mu ruke otpale.
Uskoro čujem korake koje se bliže vratima. Zatim otključavanje vrata i ulaženje čovjeka u prostoriju te zatvaranje vrata.
"OOOO ljepotica se probudila"- dolazi sve bliže tek onda shvatim da je to onaj oduran čovjek koji je bio na zabavi.
"Što hoćeš od mene?"- upitam ga. "Što ja hoću od tebe sve prvo ti želim nauditi, a onda se zadovoljiti tobom".
Krenu mi suze. Luka gdje si ti sada kad te trebam....
Hej ljudi sori što nisam dugo postavljala ali evo ga novi dio. Uživaj te u ovom dijelu pozzz.
YOU ARE READING
Njegova
FantasyEma je samo šesnastogodišnjakinja. Nakon što je bila oteta nije znala za staru sebe. Ako želite znati što joj se dogodilo pročitajte ovu priču.