Розділ 7

88 5 3
                                    

Меланія

Прокинулася вона від того, що в її двері ламались. Поглянувши іншу сторону свого ліжка не побачила подругу і вона зрозуміла, що та пішла тому підтвердження було відкрите вікно. Але раптом двері знов почалися ламатись, але з більшої сили. Вона вже уявила гірше, але подався голос Лілі.

- Мел ходи їсти. Стіл вже накритий.

- Добре зараз йду. Тільки лице помию.

Коли сестра пішла  Меланія пішла до ванни. Поглянувши дзеркало вона побачила опухле лице і синяки під очима. Намагавшись привести себе до ладу і коли вона закінчила спустилася вниз і почала снідати.

- Меланія все добре? – спитала її мати.

- Ага.

- Що було вчора таке? Розкажи нам, будь ласка, – її нахлинуло спогади з тої ночі, але вона намагалася про них не думати.

"Блін я забула, що вони там були."

- Давайте не будимо про це.

- Добре – в унісон сказали батьки.

- До речі Меланія ти вже повноцінний перевертень, так що ти сьогодні підеш тренуватися зі зграєю. – сказав її батько, їй завжди було цікаво тренуватися з всіма.

- Добре, а коли?

- Коли доїш нас, ще є час, але ти будиш тренуватися з молодими, що недавно перетворилися.

- Добре.

Коли вона доїла зразу пішла у кімнату пішла до ванної й прийняла душ. Вийшовши з нього направилася в гардероб і одяглася у спортивний топ і спортивні легінси з завищеною талією.

- Мел ти довго ще? – крикнув її батько вона поспішила і заплела волосся у пучок і спустила до батька. – Ну що готова?

- Звісно.

Вони сміялись і прийшли на місце для тренування і вона побачила свого брата, який вже наближався до них.

- Меланія радий тебе бачити. Добре, що ти перший день не пропускаєш. Мені тато розказав, як ти вдало перетворилася. Не всім вдається взяти контроль над вовком з першого разу.

- Ага і я рада тебе бачити Лео. Як я пропущу перший день і звісно я не всі. Так коли приступимо до тренування? – їй було цікаво бути там, але вона хотіла тренуватися так що в силах не було думати аж.

- Йдемо всі вже зібралися, іди розминайся поки що.

Коли всі перестали розминатися їм сказали розділитися на групи. До Меланії підійшла дівчина і запропонувала з нею бути в парі та вона згодилася. Вони вчилися самообороні. Це не те що вона очікувала, але розуміла що це лише початок тренувань, бо вони, ще вчаться. Закінчившись з тренуванням вона була стомлена і попрощавшись з братом пішла додому. Зайшовши у свою кімнату збиралася піти у душ, але раптом їй подзвонили. Вона подивилася і це була Емма. Їй було цікаво чого вона дзвонить і прийняла виклик.

Місяць АльфиWhere stories live. Discover now