Розділ 9

78 5 3
                                    

Даніель

Прокинувшись зранку Даніель взяв телефон в руки та подивився чи йому хтось писав. Але нічого він не побачив. Там було пусто, ніхто не писав і не дзвонив, цьому він зрадів не любив коли йому надокучаю повідомленнями або дзвінками, але чекав, що йому напише одна особа, але того не сталося і він знав чому. Лише дарма себе мучив. Він надіявся, що сьогодні йому вдасться нормально з нею поговорити. Но то навряд чи станеться. Неохотячи він став з ліжка і попрямував до ванної. Прийнявши душ він витер запотівши скло. І дивився на самого себе такого сумного.

- Так, треба до роботи приступати, а не соплі розкидувати. Сьогодні буде дуже важливий день! Цікаво, якщо вона не погодиться зі мною йти, а вона точно не погодиться, що мені тоді робити. – він говорив сам до себе і не знав виходу з цієї ситуації. І не був впевнений, що знайде, але надіявся на якесь чудо. – Першим ділом треба її батьку все розказати. – він вийшов з ванни й пішов у гардеробну, одягнувшись він спустився до кухні.

- Джейн ти тут? – запитав Даніель.

- Так Даніелю. – сказала це Джейн, Даніель зрозумів, що вона заді нього й обернувся. Перед собою він побачив ту жінку, яка замінила йому матір. Коли його мати померла, його батько взяв Джейн до себе, працювати у них нянькою, тому що той часто пропадав на роботі. Вона людина, була судженою одного вовка, але той помер від хвороби дуже молодим. Вона лишилася у зграї, бо її рахували одною із них.

- Джейн, будь ласка, можеш поприбирати кімнату, де завжди зупиняється Меланія. – сказавши це Даніель йшовши до стола, де був вже приготовлений сніданок.

- О! Меланія приїде, як добре. – Джейн дуже любила Меланія і вважала, що вони з Даніелем ідеально підходять один одному. Вона збиралася піти до кухні, але її зупинив Даніель.

- Джейн чому ти не снідаєш? – він привик, що вона завжди з ним снідає.

- Я вже наїлася Даніель. Ти спав довше ніж зазвичай. А до речі, коли Меланія приїде хочу спекти її улюблений пиріг.

- Я не знаю. Я тобі повідомлю коли. Ти зараз підготов її кімнату.

- Добре.

Поснідавши Даніель вирішив поїхати до Меланії. Він радів, що зараз неділя і вона не поїде в університет, і в них буде час якось поговорити. Він знає, що вона зараз спить, бо любить довго поспати. Приїхавши до її будинку, він підійшов до дверей і постукав по них. Почекавши декілька хвилин і йому відкрив батько Меланії, той виглядав нібито тільки що проснувся.

Місяць АльфиWhere stories live. Discover now