Розділ 15

86 5 0
                                    

Даніель

Даніель розмірковував про випадок, що був на сніданку. Він розумів, що він неправильно вчинив по відношення до Меланії, але ці слова його збісили. Він майже перетворився, якщо він перетворився нікому добре не було. Даніель не міг забути їхній поцілунок.

"Її губи такі теплі, солоденькі та м'якенькі, хочеться ще раз поцілувати їх. За весь цей час я нарешті відчув їх смак по повному. Треба просити вибачення перед нею, не хочу, щоб вона мала погану думку про мене. Хоча вона вже має про мене погану думку. Вона завжди думала, що в неї немає судженого, але так вийшло що я брехав їй кожний час. На її місці я б теж почав би ненавидіти того, хто приховував від мене такі речі."

Даніель пішов до кухні сказав Джейн, щоб зготувала вечерю і тоді пішла додому. Він хотів провести хоч якийсь час на одинці разом із Меланією. 

Автор

Їм було це потрібно, вони обоє розуміли це. Що їм треба поговорити наодинці, але коли вони залишались на одинці, то все летіло шкереберть, нібито щось змовився проти них, але і вони самі були винуваті у цьому всьому. Якщо вони відпустили всі обіди й образи, не приховували нічого один від одного, цього всього не сталося. Може вони взагалі вже обвінчались або вже були б великою сім'єю? Але все-таки доля зіграла з ними жарт. Але цікаво цей жарт був хороший, чи поганий? І що ще їм підготувала доля? Чи зможуть вони нарешті відпустити це все і бути разом? Чи все-таки доля зробить так що вони більше терпіти один одного не зможуть? Як люди говорять час покаже, але скільки часу їм буде потрібно? День? Тиждень? Місяць? Роки? Чи взагалі ціле життя? Стільки багато питань, але відповіді нуль. Вони самі не знаю, що їм треба буде побороти, чи зможуть вони це зробити в іменні кохання. А якщо їхнє кохання вже не врятуєш, якщо з ним щось станеться? А якщо їхні серця цього не витримають, що їм тоді робити? І головніше який їх фінал чекає?

Даніель

Цілий день Даніель займався справами зграї. Він хотів найти винуватця. Того хто погрожує йому. Але ніби й слід простив з того часу, він не показує себе. Даніелю це здавалося підозріло, він знав що це затишшя перед бурю. Але яка це буря буде, ось це його цікавило. Наскільки вона небезпечна буде. Він не боявся за себе, він боявся за своїх близьких, а особливо про свою суджену. Він хотів, щоб вона була кожну хвилину з ним, тоді він точно був впевнений, що з нею все гаразд. Але вона не була з ним і йому це не давало адекватно думати. Він вирішив збільшити охорону зграї.

Місяць АльфиWhere stories live. Discover now