15. BÖLÜM

1.2K 124 21
                                    

Ben geldim, herkese keyifli okumalar dilerim.

Oy ve satır aralarında yorumlarınızı bekliyorum.

Alıntılardan haberdar olmak istiyorsanız hesabımı takip edebilirsiniz.

İnstagram: misi_deny

Bölüm şarkısı: Duman, Haberin yok ölüyorum.

Bakma bana öyle derin,
İşim olmaz senle benim,
Hiç bu kadar sevilmedim,
Gözlerinden okuyorum
Haberin yok ölüyorum...


'TİKSİNTİ!'


Uykusuzdu genç adam. Yattığı yatakta bir sola bir sağa dönüp duruyordu. Normalde yatağa girdiği gibi uyurdu lakin bu kez mümkün değil gibiydi bu durum. Sabahın 05.00'i olmuştu. Midesi bulanıyor, aklına sürekli o kızı öptüğü an geliyordu.

Yerinden kalktı bilmem kaçıncı kez. Banyoya ilerlediğinde yüzü kasılmış, nefesi sıklaşmıştı. Boş olan midesi yüzünden kusamasa da öğürmeye devam etti. Dişlerini fırçalayıp yeniden duşa attı bedenini. Dudaklarını kazır gibi özel yapım yüz lifiyle ovalarken sakallarının çevrelediği dudakları artık kıpkırmızı olmuş, hatta çatlamıştı.

Duştan çıkınca yeni diş fırçalarından birini daha çıkardı, bugün değiştirdiği dördüncü diş fırçasıydı. Yeniden dişlerini fırçalayıp bol suyla ağzını çalkaladı. Üstüne sadece şortunu geçirdi. Yatağa girmeden önce de çarşaflarını tek hamlede çıkararak kirli sepete attı. Yeni bir çarşaf çıkardı raftan, sonrasında yatağa düzgünce serdi. Artık uyuması gerekiyordu. Gözlerini yumdu, yine aynı anlar doluştu beynine. O kızı öpmeyi hiç istememişti. Ancak başka yolu da yoktu. İlk kez bir kadına bu denli yaklaşmış, hatta daha da ileri giderek öpüşmüştü. 28 yaşına kadar hayatı boyunca zevkleri için bile olsa bir kadına dokunmayı düşünmemişti. Midesi bulanırdı. Ama genç kızla öpüştüğünde o an hissettiği tek şey aldığı zevkti. Dudakları ayrıldığında bile kendisine şaşırmıştı Gediz. Ne zaman ki Kader uzaklaşıp gitti, o zaman aldığı zevk bir köşeye sinip yerine tiksinti dolu ifade oturdu. Ve bu geceyi uykusuz geçirmesine sebep olan krizleri nüksetti istemsiz.

SÜVEYDA 'ZEYREK' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin