23. BÖLÜM

1.2K 142 22
                                    

Ben geldim, herkese keyifli okumalar.

Lütfen oy ve satır arası yorumlarınızı eksik etmeyin canlarım.

Alıntılardan haberdar olmak istiyorsanız hesabımı takip edebilirsiniz.

İnstagram: misi_deny

Bölüm şarkısı: Dedublüman, En dibine kadar

Sonunu bile bile ben seçmiştim,
Elimde değildi yenilmiştim,
Bir gün vardın, bir yoktun değişmiştin,
Mesele bu ya ben silinmiştim...

Hani sen beni severdin ya...
Hani sen beni sorardın ya...

'PES!'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'PES!'

Karşımdaki kişi sevdiğim adam olamazdı, bunu gerçekten bana yapacak kadar alçalmamıştı değil mi? Bunların hepsi birer kabus olmalıydı, zira o sözlerin ağırlığı altında nefesim kesiliyordu. Hayal kırıklığı içindeydim, bunların hiçbiri yaşanmadı diye kendimi teselli etmeye çalışmaktan başka elimden bir şey gelmiyordu o an. Yüzüme bile bakmayan Gediz'in son sözleri beni mahvetmişti.

"Ne sanıyordun? Seni burada sevdiğim için tuttuğumu mu?"

"Sırf gitme diye iğrenç tenine bile dokundum!"

"Baştan beri midemi bulandıran kadın yüzünden kaç gündür yatağıma bile giremiyorum!"

İğreniyordu benden, midesi bulanıyordu. Madem öyleydi neden öptü beni, neden seviyormuş gibi davrandı, neden sevişti benimle? Madem sevmiyordu, iğreniyordu neden dokundu? Ben gidecektim o gün, sırf annemin yerini benden öğrenebilmek için durdurmuş ve öpmüştü. Pişmanlığının farkındaydım, o gün de zaten bu pişmanlığı görmemek için gitmiştim. Biz birlikte olduktan sonra gitmeyeceğimi mi sanmıştı? Annemin yerini söylerim mi zannetmişti?

Başından beri bana yakın olma sebebi de annemdi değil mi? Bütün yaşadığımız güzel şeyler bir bir beynime üşüşürken hepsinin bir yalandan ibaret olması yüreğimi hançerle delmiş kadar acıtıyordu. Hâlâ bana arkası dönük olan adamın sırtına bakıyordum öylece. Dolu gözlerimden akan yaşları sinirle sildim elimin tersiyle. Dizlerimin üzerine çöktüğüm yerden kalkarak tam karşısına geçtim. "Sen aşağılık herifin tekisin!" diye bağırdım yüzüne karşı. Çatık kaşlarıyla bakıyordu bana. "Bunların hepsini annemin yerini öğrenmek için mi yaptın?"

SÜVEYDA 'ZEYREK' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin