2. BÖLÜM

1.9K 150 14
                                    

Selamlar, ben geldim. Herkese keyifli okumalar dilerim.

Oy ve yorumlarınızla bana destek olursanız sevinirim.

Alıntılardan haberdar olmak istiyorsanız hesabımı takip edebilirsiniz.

İnstagram: misi_deny

Bölüm şarkısı: Mabel Matiz, Fırtınadayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"ZEHİR ZEMBEREK SÖZLER!"


Gözlerimin içine bakan gözler içimi titretiyordu. Ölmekten korkmuyordum. Acı çekerek ölmekten korkuyordum ve bir kurşunun canımı acıtıp acıtmayacağını bilmiyordum. Kartal Gediz Zarat, tam karşımda alnıma bir silah dayamışken sarf ettiği sözler beni sarsmıştı. Öfkeliydi, bu öfkesi anneme yönelik olsa da benden de nefret ettiği bakışlarından belliydi. Bilmediği şey Demir Zarat'ı öldüren kişi annem değil, bendim. Herkes gibi o da annemin babasını öldürdüğüne inanmıştı. Eğer Demir Zarat'ı öldüren kişinin ben olduğumu bilse düşünmeden kafama sıkacakmış gibiydi.

Ayağa kalktım, zira bir adamın karşısında böyle diz çökmeyi asla istemiyordum. Hele de o kişi iğrendiğim bir adamın oğluysa asla! Hayır, Demir Zarat'ı öldürdüğüm için değildi bu kinim, anneme yaptıkları içindi!

Korkmama rağmen dimdik dikildim karşısında. Titreyen bedenim kendini ele verse de cesaretimden ödün vermedim. Kaşlarını derince çatmış, benden iğreniyor gibi bakıyordu. Umursamadım, hatta yüzümdeki ifadesizliğin sinirlerini daha da bozduğunu düşünüyordum. Keskin yüz hatları korkutucuydu. Koyu gözleri beni baştan aşağı incelerken iğreniyormuş gibiydi bakışları.

"Beni öldürecek misin?" dedim daha yeni kekeleyen ve korkudan titreyen ben değilmişim gibi. Sorum havada asılı kaldı. Cevap vermeden beni süzmeyi bırakıp koyu kahverengi gözlerini gözlerime dikti.

"Annen nerede?" diye sertçe sordu.

"Bilmiyorum."

Silahını indirdi. İnanmadı, bunu gözlerinde gördüm. Bakışları bendeyken aşağıya seslendi. "Tuğra, yukarı gel!"

Merdivenlerden duyulan adım seslerinin hemen ardından uzun boylu bir adam göründü. Bakışlarını bana diken adam şaşkınca bakınca kaşlarımı çattım.

SÜVEYDA 'ZEYREK' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin