ASTRAL SEYAHAT/ AKREP BURCU TEHLİKELİDİR

158 110 12
                                    

Astral seyahat/ akrep burçları tehlikelidir.

Astral seyahat/ akrep burçları tehlikelidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Odanın içerisindeki varlığı hissediyordum. Hermes klanımın bulunması için gereken yardımı yapacaktı belliydi fakat kendimi aciz gibi hissediyordum. Diğer yandansa kafam epeyce karışmıştı ihanete mi uğramıştım kandırılmış mıydım yoksa gerçekten başarısız mıydım veyahut kullanıldığımı bile düşünmüştüm. Görünmeyen gizli varlığım duvar kısmında beni izlediğine yemin edebilecek kadar emindim.

Hades'le yaptığım anlaşma boynumda bir yük olmuştu belimdeki Bir kambur gibiydi hermesten bunu gizleyebilmek pek zordu. Belki de klanım vâr olsaydı onunla işbirliği yapabilirdim bunun hayalini kuruyorken

" Hazırsan başlamalıyız Sarah sevgili varisim" yıprandığımı fazlasıyla hissetmiş olan Hermes bana şefkat gösteriyordu.

"Hangisinden başlayacağız karanlık ormanlardan mı ?"

" Hangisi için daha hazırsın ?" Hermes kanatları ile müthiş bir gövde gösterisi yapıyordu adeta karşımda.

"Sanırım bu fark etmeyecek Hermes bunu da çözmek istiyorum"

"Olimpos henüz farkında değil fakat bir defa daha Merkür adına bir ihanet girişiminde bulunuldu. Sessizliğim tamamen senin zarar görmemen içinde antlaşma bozulması öncesinde herhangi bir olumsuzluk seni çok derinden etkileyecekti Sarah"

" Neden Hermes neden bize bunu yapıyorlar ? "

" Kardeşlerimle aramdaki husumetler tamamen senden bağımsız konular sahip olduğum yeteneklerin bazılarının hak sahibi olduğunu düşünmelerinden dolayı"

" Mesela? "

" Ahh , öhö öhö en basitinden Sarah hadesi örnek verebilirim" bu konu ilgimi çekmişti hadesle alakalı ondan duyacaklarım fazlasıyla işime yarayabilirdi. Kendimi hermese karşı bir hain gibi bile hissediyordum.

"Hades  mi?"

" Yeraltı tanrısı ve kötülüklerin tanrısı üç başlı köpeğe sahip olan Hades Zeus'la bölüşmeler yapılırken ölülerin rehberliğini yer altındaki ruhlarla temas kurabilme yeteneğini ona vermişti.
Poseidon denizlere sahipken Hades yeraltını aldığından memnuniyetsizdi. Aslında pek de karanlıklar tanrısı olmasa bile oraya sahip olup hükmettikten sonra kişiliği tamamen değişti zeus'tan bazı şeyleri saklıyordu her şey pürüzsüz olduğu gibi zeus'a iletilmiyordu ben doğduktan sonra bu yeteneğin doğuştan bende olması ile birlikte Zeus bu yeteneği benimle paylaştırdı ben ruhlara rehberlik edip ölülerin habercisi olarak anılırken ve Olimpos tanrılarına haberler iletirken Hades bunu kötü yönde kullandı. Yeteneklerini lehi adına kullanmaya başlayınca tam da aldığı adı kendine yakıştırdı. O kadar kötü bir kalbi yoktur Hades bazen beni bile şaşırtır ki merhametli olabiliyor fakat Sarah dikkat et yenisin en değerli varis sensin Merkür güçler hava her şey sana emanet."

Merkür'ün Son Vârisi ( Burçlar ) seri 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin