Ellerimdeki anlamını çözemediğim notu ipeksi kumaştan tasarlanmış elbisemin kemerinin arasına sıkıştırdım.
Davetlilerin yanına gidip , daha yakından tanımak için yutkunup kolon dibinde duran masaya yöneldim.Olimpos ve diğerleri (burçların taşıyıcı vârisleri) gülücüklerle karşıladılar.
" Antlaşmadan sonra yaşadığın değişiklikler adına mutlusundur umarım" koyu lacivert giyinimli , rahip gibi görünen bir bey elindeki nektarı indirip tek kaşını kaldırarak sordu.
Kaşlarım çatılı , burnumdan nefes verdiğimi yansıtmamak için kendimi sıkarak
" Fazlasıyla memnunum. Bu durum sizi ne şekilde etkiledi peki " zoraki gülümsedim.
" Aramıza hoşgeldin öyleyse ben Dex" derken ellerini uzattı . O bir kova burcuydu.
Ardından "ben de Laila" diyerek diğer kova kadın gelmişti.
"Memnun oldum öyleyse" istemsiz uzattığım elimi geri çekerken kalabalığın ardında uzaktan beni izleyen gölge gözüme ilişti, dikatlice bakıp başımı geri çevirirken Hermes'in gözlerinin üzerimde olduğunu görmüş bulunuyordum.
Terazi kadınları yaklaşıp selam verdiler .
" Sarah istersen bir gösteri sunabiliriz. Yeni ve son atanan vâris olmanın şerefine" dediler ve kadeh kaldırarak teklif ettiler.
" Ben Seila "
" Ben de Edric "
Sevimlilerdi. Pek istediğim yoktu şölen için, üstelik Hermes pür dikkatle bana bakıyordu. Tüm gözlerin üzerimde olmasının sebeplerinden biri ise, cadıceusun elimde olması ve Hermes'in bana takdim ettiği farklı bir malzemeden tasarlanan kristal buğday sembolunde kanatı andıran taktığı taç idi.
Hayranlıkla izleyen tarafından karşısında bir de kıskanan ve hoşnut olmayan tarafı ayırt edecek derecede hisli biriydim.
( Neler oluyor ? Ne istediler?) Hermes kimse farkında olmadan zihniyle bana sesli mesaj gönderircesine telalatik bağ kurmuştu.
(Sarah gösteriyi istiyorsan kabul etmelisin)
("Sorun değil yapabiliriz")
Bize bakanlar anlamadıkları için şaşkınlardı.
(Sarah gösteri sonrasında kalabalığın dağılmasını sağlayalım. Andrey tea FLO caddesinde bulunan Artemis anıtı bulunan bir mezarlığa gideceksin)
(Peki ne yapacağım. Bahsettiğin mezarlık dünyada ?)
(Evet , Clara exten isimli bir mezarlıkta bulunup onunla klanın ve durumlar alakalı konuşacağız. )
( Bu mesele kapandı sanıyorum)
(Henüz değil )
(Bitsin su gösteri öyleyse ) direkt tekliflerini kabul edip öne geçtim. Havanın yönetici tanrı ve burçları diğerlerinin karşısına geçti.
İkizler , terazi ve kovalar olarak ateş yöneticileri :
• koç aslan ve yay karşımızda yer alıyordu.
Toprak gruplarından:
• Boğa Başak ve oğlaklar vardı.
Ve Su grubu yöneticilerinden ise
• Yengeç , akrep , balıklar bulunuyordu.
Yönetici tanrılar destek amaçlı tezahürat yapar gibi alkış eşliğinde beni süzerek bize yaklaştı. Hermes en arkada tahta benzer bir şeye oturup kedi gibi gülümseyip kendini esnetir gibi salmış her şeye karşı hazır bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merkür'ün Son Vârisi ( Burçlar ) seri 1
Fantasía♊ Kitapta ikizler burcu olan Sarah , Hermes'in son elçisi ve Merkür'ün son vârisi olduğu için , dünyada mezarlıklardaki ölüler ve ruhlar tarafından rahatsız ediliyor. Tüm bunlardan habersiz olan Sarah'i ailesi bir kliniğe kapatmak üzereyken bazen rü...