Bahisler kapandı

162 117 17
                                    


Bu bir kanundur.

Hermes"le işbirliği içindeyseniz her zaman yeni bir durumla karşılaşırsınız.

"peki Sarah nerede ?" Bu tuhaftı . Kendime Sarah diye seslenmek.

"Bu kız varisse klanı nerede !" Kükredi Zeus

"Nasıl yani şimdi biz boş yere mi kan akıttık" hestia gözleri süzdü .

Gözler üzerimdeyken köşeye sıkışmış bir tavşan gibi hissetmiştim. Bana bakan herkese ürkek geri adımlar atarak ( peki şimdi ne olacak ? ) Diye kendime sormaktan alamamıştım .

Hermes'in gözlerine baktım, ( bekle ) iç sesiyle bana beklememi söylemişti.

Hades : Kızın klanı ortada yok Hermes

"Sanırım kendisi inançsız, klan sizin karşınızda görünmek istemeyebilir değil mi "

" İyi de , yeni gelin mi bu klan . Bizlerin de görmesi gerek ! "

" Sadakat yemini etti , bizden habersiz hareket edemez " Ares kendinden emin bir şekilde Zeus'un omzuna elini götürdü. Zeus memnuniyetsiz bir şekilde Ares'in  elinden kaçmayı başardı .

"Koçlar bundan hoşlanmayacak " kıs kıs gülüşüyordu Apollo ve Hades .

" Sarah klanını kendisi tanıyacak , isterseniz dağılalım " Hermes kalabalığı dağıtmak istercesine ellerini hareket ettirdi.

" Hiç bir yere gitmiyoruz , klan bize yeminli olacak ! " Poseidon sessizliğini Hermes'e karşı durarak bozmuştu.

" Ahh su grubu tanrısı , sular denizler tanrısı , senin oluşabilecek bir tusunamiyle filan ilgilenmen gerekmiyor mu ? " Hermes karşı çıktı .

" Koçlar ! Yanımda olun ! " Ares tabiki ilk yükselenlerden biri olacaktı.

Koç Burcu bir vâris zıplar şekilde Ares'in yanına gelip bana karşı saldırı pozisyonuna geçtiğin de burada ki kurban olduğumu hissetmiştim. Unutulmayacak kadar ağırdı.

"Ares kendine gel , olası bir durumda hava grubu ikizlerden asla yardım talep edemezsin ! Haber alamazsın ! Merkür' de bir daha herhangi bir şöleni dâhi göremezsin! " Hermes kolunu emniyet kemeri gibi üzerime tutup arkasına beni almıştı.

"Klan sizinle olmak istemiyor da olabilirdi. Fakat yeminli olan Sarah zaten , bu yüzden geri kalanını bırakın onlar halletsin " Hera araya girdiğinde Ares'in vârisi olan koç burcu kadını ellini yumru yapıp ateş çıkartmıştı.

Peki ben havayı nasıl kullanacağım?

" Evreni dağıtırım, ama Sarah' a dokunamazsın Alya !" Küçümseyerek alyaya baktı. Ares bazı çıkarlarını göz ardı etmek istemiyor olsa da, içinde ki savaşma arzusunu bastıramıyordu.

" Yeter !!! Artık yeter !!!! Ben Merkür'ün son vârisiyim. Klan da benim , Hermes de benim , bu Merkür de benim ! " Dayanamamıştım.

" Sarah haklı , eşitlik yok şuan " terazi burcu bir vâris beni destekledi. Ve " hava elementini yöneten kimseye biz varken zarar veremezsiniz! " Terazi burcu vâris ikizlere destek için ardında duranlarda Hermes'in yamacına kadar ilerlemişlerdi.

Hermes kaşlarını çattı, Kova burcu olan varislere ' davetiye mi bekliyorlar ? ' dercesine bakış atıp süzüyordu.

"Hermes , hava ile ateş arasında bir gerginlik olamaz , Ares sende biraz haddini bilmelisin artık . Karşısına geçmek üzere olduğunu kişi Hermes !" Tanrı gula kova burcu varislerini alıp tarafını göstermişti.

Gerçekten kellesine ödül verilen bir zanlı hissiyatı vardı üstümde. Hades yüzüme bakıp tilki gibi gülümsedi, ceberus'un tasmasından tutmuş, gözlerime ateş saçarak bakıyordu.

Merkür'ün Son Vârisi ( Burçlar ) seri 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin