Bazı arkadaşlar o kadar da sadık değildir.
Boyutlar arasında gittiğimi..
Uranüs ve Merkür de bulunup bir tanrıça varisiyle savaştığımı ,
Dev bir yengeçle boğuşup gizemli bir kadın tarafından kurtarıldıktan sonra ,
manzaram da dünya varken bir ruhla konuştuğumu,
Hermes dahil diğer on bir Zeus ve oğullarıyla bir meclise katıldığımı..
Hemen öncesinde düzen astroidden bir geçit olduğunu , orada gece boyu mahsur kaldığımı..
Hava ile hareketler yapıp nesneler tut bazen iç sesleri duyabildiğimi, bir unicornla tanıştığımı adının septia olduğunu ..
Herşeyi o şampanya ve şekerli gıda zehirlenmesi ile Şanel ve Tabya ' ya anlatmıştım.
Bir süre sessizlik hakim oldu..
Kimse sesini çıkarmadı ve donup bana bakıyor , ne kadar ciddi olduğumu inceliyorlardı.
" Ee peki devamında Satürn e neden gitmeden Sarah " yüksek kahkaha atarak yanıtladı Tabya.
Gülmekten dik duramıyor Şanel'den destek alıyordu.
İstifimi canım yansa da bozmadım. Ciddiyetim yüzüme hâlâ hakimken , içtiğim alkolün etkisi git gide sinirden azalıyordu.
"kahve yapmaya gidiyorum, durumumuz iyiye gitmiyor bence , ayrıca pizza midemi fazlasiyla kaldırdı, banyoya gitmem de lazım " yüzünde bulantısıyla Şanel içeri girdi.
Tabya bana baktı
" Sen ne diyorsun , ne saçmalıyorsun hem de Şanelin yanında ? "
" Tabya , hatırlamıyor musun, seninle bir not bulmuştuk. Bir rüya görmüştüm. Araştırma yapıyorduk en son " elimle omzuna hafifçe temas edip yüzüne merakla bakarak sordum.
" hatırlıyorum, ama bu anlattıkların kadar ileri boyut şeyler değillerdi. Ayrıca Şanel senin bir kaçık olduğunu düşünüp MARCUS'LA konuşup seni tımarhaneye bile gönderirdi. Biraz dikkatli ol, dua etmelisin ki sarhoştu ve dalga geçiyorsun sandı. Kıza en azından kamera şakası yapıyordum filan de"
" Tabya bunlar doğruydu. Ben bu mümkün olmayan şeyleri yaşadım burada olamadığım vakitte. " gözlerim hafif doldu. Birinin bana inanması gerekiyordu çünkü aklımı yitirmekten korkuyordum.
Şanel henüz banyodan dönememişken onu oturtup
şölendeki yiyecekleri anlattım, ve şampanya üzerinde ki italik altınla yazılı ambrassia yazısını gösterdim."Tamam evet bu tuhaf , dünyada da böyle bir alkol yok ama yurt dışından Marcus getirtmistir, özel olabilir , Sarah sen iyi misin beni korkutuyorsun."
Gözlerime bakarken yüzündeki kaygıyı görüyor ve okuyordum.
Bana inanmıyordu doğal olarak.
O sırada Şanel elinde ince bir sunum tahtasında üç kupa kahve ile havuz alanına giriş yaptı , biraz daha ayılmış kendine gelmişti.
" hadi için biraz kendinize gelirsiniz"
Aynı anda hepimiz birer yudum alırken Tabya yüzüme bakarak işaret ediyordu.
Yarım saat önce ..
Şanelden..
İçeri girip biraz kusmaya çalıştım. Eminim pizza yüzünden bu haldeydim
Mutfağa inerken zihnimde ne kadar gulsek eğlensekte Sarah'ın söyledikleri dolanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merkür'ün Son Vârisi ( Burçlar ) seri 1
Fantasía♊ Kitapta ikizler burcu olan Sarah , Hermes'in son elçisi ve Merkür'ün son vârisi olduğu için , dünyada mezarlıklardaki ölüler ve ruhlar tarafından rahatsız ediliyor. Tüm bunlardan habersiz olan Sarah'i ailesi bir kliniğe kapatmak üzereyken bazen rü...