Nasıl yani ?
Ruhları görebiliyor ve onlarla konuşabiliyorum. Ayrıca gerçekleşecek olan tüm şeyleri öğrenebilmem için öngörü yeteneğim gelişti . Ve şimdi bu minik kız ? Henüz bir kaç gün önce kasırgalar fırtınalar kopardım.
Bu ben miyim gerçekten ?Lir Hades'in umrunda olmamalıydı. Ve premeda yaprağı sadece boğa burçlarıyla aramızda kalmalıydı. Greta yok olmalıydı, Marcus gerçeğimi bilmeliydi.
Klinikte benimle ilgilenen hemşire , gördüklerini saklamalıydı ..( Hayır bence yok edilmeliydi )
Başımı kaldırıp iç sesimi dinleyip cevap vereni merak etmiştim . Yaslandığım bahçe çitinde gökyüzüne bakıp ruhumu dinlendirirken .

( Sen ? Se-) sordum , fakat onun yöntemiyle konuşuyordum.( Benim ) bu klanım , diğer ruhumdu.
Sahiden de kestirip atan kalbini dinlemeyen bir Sarah 'da vardı içimde. Olimpos son zamanlarda sessiz , bir o kadar da ziyaretcimizdi. Klan için Zeus bazen kılık değiştirmiş kişileri bile aramıza yolluyordu . Şatonun güneşe bakmayan karanlık tarafındaki kulesinin camında ki gölgeyi fark ettim. Tüm dikkatimi verip hayal görmediğimden emindim. Yukarı doğru ilerleyip şatoya çıkmaya başladım. Hızla odanın kapısını açtım , kimse yoktu .
" Göster kendini ?!"
......" Seni gördüm göster kendini "
Uzun güneşlik amaçlı kullanılan kalın perdenin arkasından siyah bir vücut belirdi .
"Kimsin sen ? Neden buradasın ?"
"Ben , seninle konuşmaya geldim.. yemini ettikten sonra tanrı Ares Artemis ve Dionysos senin için planlar kuruyorlar. Dikkatli olmanı istiyorum"gölge
"Teşekkür ederim ama , kim olduğunu hala söylemedin?"
"Sarah sadece size sadık olanlardanım böyle bil " dedi odanın karanlık köşesinde karanlığına karışarak yok oldu.
Hermes'e gitmeliydim. Şato içinde gezinin vârislere hissettirmeden büyük satranç alanına vardım .
(Tehlikedesin ) o ses tekrarladı yine , adımlarımı her hızlandırdığım da yankı yankı duvarlara çarpıp geri dağılıyordu.
Kapıyı aniden hızla çarparak açtım, Hermes hızlıca başını döndürüp yüzüme baktı
" Sana geliyordum Sarah ben de , tehlikedesin " tedirgin görünüyordu yine
" Bir ruh benimle konuştu tekrar , tehlike olduğumu ve Ares , Artemis tarafında bir oyunlar döneceğini iletti. "
" Sarah kim olduğunu bulucam , buraya gelin !! " Bağırarak içeriye varlıklarından haberim bile olmayan sadık olan ruhları çağırdı. İçeriye giren karartı ilk defa korkutmuyordu. Hermes salonda bulunan iki vârisi dışarı çıkarttı.
"Hermes'ss vârisinizi Hades'in bile emrinde olmayanlardan biri ziyaret etmiş görünüyor " karanlık gölge .
" Onu bulmak için dağılın! "
Karanlık topluluk dağılmıştı, Hermes yüzüme döndü
" Sarah daha sıkı önlemler almalıyım. Hedef şuan sen olarak görünüyorsun." Soğuk suyu dikledi sertçe kadehi büyük masaya indirdi.
" Greta olabilir mi ? Arafta olduğu söylenmişti fakat şatonun içerisinde beni izlerken onu yakalamıştık. "
" Greta değildi Sarah . Bu başka bir şey ama şuan emin olmadan sana günü söyleyemem ." Hermes'in gözbebeklerinde ki hüznü görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merkür'ün Son Vârisi ( Burçlar ) seri 1
Fantasia♊ Kitapta ikizler burcu olan Sarah , Hermes'in son elçisi ve Merkür'ün son vârisi olduğu için , dünyada mezarlıklardaki ölüler ve ruhlar tarafından rahatsız ediliyor. Tüm bunlardan habersiz olan Sarah'i ailesi bir kliniğe kapatmak üzereyken bazen rü...